بهاره خسروی ـ خبرنگار: یازدهمین جشنواره نگارش نخستین واژه آب برای دانش‌آموزان مقطع اول ابتدایی در مدارس منطقه ۱۰ آغاز شد.

جشنواره واژه آب

این جشنواره برای آموزش و آشنایی کودکان با فرهنگ صرفه‌جویی در مصرف آب برای دانش‌آموزانی که به تازگی خواندن و نوشتن را یاد گرفته و موفق به نوشتن واژه آب شده‌اند، از سوی شرکت آبفا منطقه ۵ در مدارس مناطق تحت پوشش این سازمان برگزار می‌شود.
مدیر روابط‌عمومی شرکت آبفای منطقه ۵ تهران با اعلام این خبر درباره مهم‌ت

رین اهداف برپایی جشنواره واژه آب، گفت: «یادآوری ارزش و اهمیت آب برای کودکانی است که همزمان با مشق «آب» باید به مشق «صرفه‌جویی» توجه کنند و این موضوع در کارهای روزمره‌شان هم به‌صورت عملی اجرا کنند، یکی از مهم‌ترین اهداف برپایی این جشنواره است.»
در این جشنواره کارشناسان روابط‌عمومی آبفای منطقه ۵ با حضور در مدارس منتخب منطقه ۱۰ و اجرای برنامه‌های مختلف، راهکارهای صرفه‌جویی در مصرف آب را به دانش‌آموزان آموزش می‌دهند. «زهرا کاظمی‌» درباره جزئیات برنامه‌های جشنواره واژه آب در مدارس افزود: «اجرای طرح حامیان آب، برگزاری مسابقه با موضوع صرفه‌جویی در مصرف آب و تقدیم هدایا به دانش‌آموزان از برنامه‌های جالبی است که برای دانش‌آموزان به مشارکت در این برنامه تدارک دیده شده است.»

کد خبر 462206

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha