تیم بوشهر در بخش زیر ۲۳ سال و مازندران در بخش جوانان جام شهدای خلیج فارس به میزبانی بوشهر به قهرمانی رسیدند.

قايقراني

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی کشور آب‌های آرام زیر ۲۳ سال و جوانان با حضور ۱۶ استان در دهکده گردشگری بوشهر در دو مسافت ۱۰۰۰ متر و ۲۰۰ متر و در بخش‌های کانو یک نفره و دونفره و کایاک یک نفره و دونفره برگزار شد.

پس از مشخص شدن نفرات برتر در هر ماده، امتیازهای هر بخش جمع شده و تیم‌های برتر مشخص شدند.

در رده سنی زیر ۲۳ سال تیم بوشهر با ۵۱ امتیاز قهرمان شد، تیم خوزستان با ۴۸ امتیاز نایب قهرمان شد و تهران با ۴۵ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

در رده سنی جوانان مازندران با ۸۱ امتیاز در رده نخست ایستاد، تیم تهران با ۷۴ امتیاز دوم شد و لرستان با ۵۳ امتیاز جایگاه سوم را به دست آورد.

نتایج هر ماده به نیز به شرح زیر است:

در کایاک یک نفره ۱۰۰۰ متر زیر۲۳ سال علی محمدزاده از گیلان اول، محمد میرزایی از تهران توابع دوم و فربود کیانی از تهران سوم شد.

در کانو یک نفره ۱۰۰۰ متر زیر ۲۳ سال عرفان زنده‌پی از بوشهر اول، ماکوان باوانی از کردستان و نیما سبزی دزفولی از خوزستان دوم و سوم شدند.

در کانو دونفره ۱۰۰۰ متر زیر ۲۳ سال عبداله مشایخ و کمیل خزایی از مازندران مقام اول را کسب کردند، علیرضا مهدوی و سبحان بیرانوند از لرستان در جایگاه دوم ایستادند و علی زارعی و شایان حسینی از بوشهر سوم شدند.

در کایاک یک نفره ۱۰۰۰ متر جوانان کیان محمودزاده از تهران اول شد، امیررضا آهنگران از مازندران دوم و بردیا پارسا محتشم از تهران توابع سوم شد.

در کانو یک نفره ۱۰۰۰ متر جوانان عبداله مشایخ از مازندران، سبحان بیرانوند از لرستان و زانا ساعدی از کردستان به ترتیب اول تا سوم شدند.

در کانو دو نفره ۱۰۰۰ متر زیر ۲۳ عرفان زنده‌پی و عبدالرحمان بن امین از بوشهر موفق به کسب مدال طلا شدند، ماکوان باوانی و عرفان زنده‌کرمی از کردستان موفق به کسب مدال نقره شدند و نیما سبز دزفولی و علی نماکار از خوزستان مدال برنز را به دست آوردند.

در کایاک دونفره ۱۰۰۰ متر زیر ۲۳ سال میلاد اسدنیا و سینا سبز دزفولی از خوزستان اول شدند، محمد میرزایی و پویا ابوالطالبی از تهران توابع دوم و فربود کیانی و امین نظام مطلبی از تهران سوم شدند.

در کایاک دونفره ۱۰۰۰ متر جوانان سعید مرادی و کسرا یاری از کرمانشاه، کیان محمودزاده و پارسا امیدوار از تهران و امیررضا آهنگر و علی طاهری از مازندران به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

در کایاک یک نفره ۲۰۰ متر زیر ۲۳ سال فربود کیانی از تهران اول، میلاد اسدی از خوزستان دوم و علی محمدزاده از گیلان سوم شدند.

و در کایاک یک نفره ۲۰۰ متر جوانان پارسا امیدوار از تهران بر سکوی نخست ایستاد، علی طاهری از مازندران در جایگاه دوم قرار گرفت و امیررضا داددو از کیش جایگاه سوم را به دست آورد.

کد خبر 462201

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha