همزمان با جدی شدن بحث فعالیت انتخاباتی اصولگرایان در شهر قم، حالا خبر می‌رسد علی لاریجانی پس از سه دوره حضور در مجلس این بار قصد ندارد نامزد نمایندگی مجلس شود.

علي لاريجاني

به گزارش همشهری آنلاین، ایلنا نوشت رئیس مجلس شورای اسلامی چند روز پیش در جمع برخی فعالان سیاسی همسو در شهر قم از عزم خود برای نامزد نشدن در انتخابات آینده مجلس خبر داده است. این در حالی است که پیش‌تر برخی گمانه‌زنی‌ها از احتمال کوچ لاریجانی به تهران و سرلیست شدن او در انتخاباتی منتشر شده بود که فقط چهار ماه دیگر تا برگزار شدن آن باقی است.

حضور علیرضا زاکانی در قم و عیادت از احمد امیرآبادی فراهانی پس از عمل جراحی وی که کمتر از یک ماه پیش اتفاق افتاد، این گمانه‌زنی را تقویت می‌کرد که عزم زاکانی در کنار دیگر اصولگرایان برای حضور در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه قم بسیار جدی است.

اصلاح‌طلبان قم منتظرند ببینند نامزدهای مورد نظرشان از فیلتر شورای نگهبان عبور می‌کنند یا نه و در نهایت برای حضور در میدان انتخابات چه مهره‌هایی در اختیار خواهند داشت. گفته می‌شود اصلاح‌طلبان قم که در انتخابات قبلی مجلس از لاریجانی حمایت کردند، در این دوره ممکن است فهرستی سه نفری ارائه نکنند با یک یا دو نفر در انتخابات حضور یابند.

کد خبر 462183

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha