سه‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۸۶ - ۰۷:۴۳
۰ نفر

گروه ورزشی: رئیس فدراسیون دوومیدانی در یک نشست خبری که به عملکرد یک‌ساله این فدراسیون می‌پرداخت، هزینه ماهیانه تمرین و آماده‌سازی احسان حدادی، امید اول کسب مدال المپیک دوومیدانی ایران را ماهیانه 300 میلیون ریال عنوان کرد.

 مصطفی کریمی با اشاره به وضعیت برخی از ورزشکاران خاطرنشان کرد: «احسان حدادی هم‌اکنون وضعیت خوبی دارد، او می‌تواند مدال المپیک هم کسب کند. احسان حدادی در آفریقای جنوبی و در تمریناتی که داشت 68 متر دیسک را پرتاب کرده، از طرفی ما از پاکی و سلامت او هم در زمینه‌ استفاده از مواد غیرمجاز آگاه هستیم.

 فکر می‌کنم احسان هم‌اکنون از برنامه‌های فدراسیون و مربی‌اش که برای او تدوین کرده، جلوتر است. فدراسیون ماهیانه 30 میلیون تومان برای این ورزشکار هزینه می‌کند و توقع کسب نتیجه را داریم.»

رئیس فدراسیون دوومیدانی در مورد وضعیت عباس صمیمی، دیگر قهرمان پرتاب دیسک ایران گفت: «مربی عباس صمیمی اعتقاد دارد که او در بازی‌های المپیک می‌تواند به رکوردی بیش از 66 تا 67 متر برسد و اگر این اتفاق بیافتد به طور حتم ما به یک نتیجه‌ خوب دست می‌یابیم.»

 وی ادامه داد: «ما در بخش بزرگسالان هر آنچه را که خواسته‌اند برای‌شان فراهم کردیم. امیدواریم آنها هم نتیجه‌ خوبی کسب کنند. به عنوان مثال هادی سپهرزاد در یک‌قدمی ورودی المپیک است. شاهرخی هم فاصله‌ زیادی تا ورودی المپیک ندارد. لیلا رجبی هم در پرتاب وزنه شانس زیادی برای المپیکی شدن دارد. رضا بوعذار هم در 400 متر به ورودی المپیک نزدیک است.

برخی دوومیدانی‌کاران دیگر هم مانند کاوه موسوی در پرتاب چکش هستند که خبرهای امیدوارکننده‌ای را از آنها می‌شنویم. او در تمریناتش به رکوردهای بسیار خوبی دست یافته و در این فصل خیلی خوب کار کرده است. اگر او کارهای سرعتی را هم شروع کند و به فصل مسابقه برسد، رکوردهایش بهتر می‌شود. »

کد خبر 46211

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز