رئیس شورای شهر تهران با اعلام مخالفت در خصوص برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب در محل نمایشگاه بین‌امللی تهران گفت: با ادغام نمایشگاه بین‌المللی و شهرآفتاب و واگذاری زیر ۳۰ درصد سهام آن به دولت می توان به تدریج برگزاری نمایشگاه در این مکان را متوقف کرد.

محسن هاشمي

به گزارش همشهری آنلاین، محسن هاشمی که با مهر گفت‌وگو کرده است، درپاسخ به این پرسش که در شورای ترافیک تهران مطرح شده است که فعالیت‌های نمایشگاه بین‌المللی تهران تعطیل نمی شود و برای کاهش بار ترافیکی در زمان برگزاری نمایشگاه‌ها برنامه‌ریزی می‌شود، گفت: نظر ما چنین نیست، به اعتقاد ما به هیچ وجه نمایشگاه‌های پر مخاطب و حتی متوسط المخاطب هم در این مکان برگزار نشود. اما برگزاری نمایشگاه‌های کوچک مشکلی ندارد.

وی ادامه داد: بر اساس قانون شرکت نمایشگاه‌ها باید خصوصی سازی شود و دولت نمی‌تواند این گونه شرکت‌ها را حفظ کند و بهترین پیشنهاد این است که شرکت نمایشگاه‌ها با شرکت شهر آفتاب ادغام شوند و بخشی از سهام که زیر ۳۰ درصد است به دولت واگذار شود  و عملا به صورت تدریجی دیگر نمایشگاهی در این مکان برگزار نشود.

رییس شورای شهر تهران تاکید کرد: نمایشگاه بین‌المللی در طرح تفصیلی درپهنه  G۱۱۱ قرار دارد که  فضای سبز عمومی است و باید در اختیار مردم قرار گیرد.

کد خبر 462001

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha