۱۲ استان کشور طی روزهای آینده شاهد بارش‌های پراکنده خواهند بود. در دو استان باد شدید خواهد وزید و پایتخت جوی آرام خواهد داشت.

ابر ساختمان

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی برای هوای کشور یک هفته آینده، مجموعه‌ای از پیش‌بینی‌ها را ارائه کرده است. بر این اساس امروز بیشتر مناطق کشور جوی آرام را پیش رو دارند. اما در بعد از ظهر برای استان‌های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و شمال بوشهر ابرناکی و بارش‌های پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

بر این اساس، جمعه در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، فارس، برخی نقاط اصفهان، یزد، جنوب خوزستان و بوشهر، غرب کرمان و هرمزگان،   شنبه هم در جنوب فارس، بوشهر، استان هرمزگان، کرمان و جزایر مرکزی و شرقی خلیج فارس  یکشنبه ۱۹ آبان  در جزایر مرکزی و شرقی خلیج فارس، جنوب کرمان، فارس، بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان شاهد رشد ابر و رگبار پراکنده، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید خواهیم بود.

 دوشنبه نیز در اکثر مناطق کشور آسمان صاف و در سیستان و بلوچستان و کرمان وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

در اوایل هفته آینده در شهرهای صنعتی و پرجمعیت واقع در نیمه شمالی کشور با افزایش غلظت آلاینده‌ها و غبار محلی مواجه خواهیم بود.

امروز ۱۶ آبان‌ماه آسمان تهران امروز و فردا ، آسمانی صاف تا کمی ابری و همراه با غبار محلی دارد و از شنبه کمی ابری و غبار آلود می‌شود که تا دوشنبه ادامه دارد.  

کد خبر 461994

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha