تیم‌های پاری سن ژرمن، بایرن مونیخ و یوونتوس با انجام بازی‌های شب گذشته، ۱۵ آبان لیگ قهرمانان اروپا صعودشان را به مرحله حذفی قطعی کردند.

ليگ قهرمانان اروپا

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، در گروه A  لیگ قهرمانان اروپا  تیم فرانسوی پاری سن ژرمن با یک گل از سد بروژ گذشت تا با ۱۲ امتیاز اولین تیم صعود کننده از این گروه به دور بعد باشد. مائورو ایکاردی در دقیقه ۲۲ تنها گل این دیدار را به ثمر رساند.

در مادرید پایتخت اسپانیا رئال مادرید مثل بازی رفت گالاتاسرای را شکست داد با این تفاوت که این بار با ۵ گل بیشتر از بازی رفت. رئالی ها با این پیروزی ۷ امتیازی شدند و به احتمال زیاد  به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی خواهند رفت.

میزبان در ۱۵ دقیقه اول با سه گل رودریگو در دقایق ۴ و ۷ و راموس در دقیقه ۱۴ (از روی نقطه پنالتی) شوک بزرگی را به حریفش وارد کرد. کریم  بنزما با گلزنی در دقایق ۴۴ و ۸۱ و رودریگو  با زدن سومین گلش در دقیقه ۲+۹۰ آتش بازی رئالی ها را تکمیل کرد. با این نتیجه، گالاتاسرای یک امتیازی امتیاز از جام وداع کرد.

  • پیروزی مدعیان

در گروه B تیم های مدعی بایرن مونیخ و تاتنهام مقابل رقبای خود به برتری رسیدند. بایرن مونیخ در ورزشگاه خانگی خود دو بر صفر المپیاکوس یونان را مغلوب کرد تا با ۱۲ امتیاز به دور بعدی راه یابد. لواندوفسکی در دقیقه ۶۹ و پریسیچ در دقیقه ۸۹ برای میزبان گل زدند. در این دیدار فلیک به عموان سرمربی موقت روی نیمکت بایرن حضور داشت.

تاتنهام نماینده انگلیس و نایب قهرمان دوره قبلی  در خانه ستاره سرخ به برتری چهار بر صفر رسید. لوسلسو در دقیقه ۳۴، سون مین بازیکن کره ای  در دقایق ۵۷ و ۶۱ و اریکسن در دقیقه ۸۵ برای تاتنهام گل زدند. با این نتیجه تاتنهام ۷ امتیازی بالاتر از ستاره سرخ سه امتیازی در رده دوم ایستاد.

  • شب تساوی ها

درگروه C  منچستر سیتی با تساوی مقابل مقابل آتلانتا ۱۰ امتیازی شد تا در آستانه صعوداز این گروه قرار گیرد. در این دیدار اگر پنالتی سیتی در دقیقه ۴۴ توسط ژسوس از دست نمی رفت شاید نتیجه بازی به گونه ای دیگر رقم می خورد.

در این بازی استرلینگ در دقیقه ۷ با گل خود سیتی را پیش انداخت. در آغاز نیمه دوم گل پاسالیچ در دقیقه ۴۹ بازی را به تساوی کشاند. اخراج براوو، سنگربان منچسترسیتی در دقیقه ۸۱  آخرین اتفاق بازی بود. در بازی دیگر این گروه دیناموزاگرب در خانه مقابل شاختار دونتسک به تساوی ۳ - ۳ رسید. در جدول، پس از سیتی ۱۰ امتیازی، دینامو زاگرب  و شاختار با پنج امتیاز دوم و سوم هستند.

صعود یاران ساری

تیم فوتبال یوونتوس در دیدار با لوکوموتیو مسکو دوبریک از سد این تیم گذشت تا به دور بعدی لیگ قهرمانان راه یابد. پس از اینکه رمزی در دقیقه ۴ ریباند ضربه کاشته رونالدو را روی اشتباه مسلم دروازه بان روس ها  به گل تبدیل کرد، لوکوموتیو خیلی زود این گل را پاسخ داد. میرانچوک در دقیقه ۱۲ گل تساوی را به ثمر رساند. جملات دامنه دار یووه در نیمه دوم  سرانجام  نتیجه داد تا کاستا در سومین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه دوم گل برتری یوونتوس را رقم زد. در بازی دیگر گروه D آتلتیکو مادرید در خانه لورکوزن دو بریک شکست خورد. در جدول پس از یوونتوس که با ۱۰ امتیاز صعودش را قطعی کرده است، اتلتیکو با ۷ و لورکوزن و لوکوموتیو با سه امتیاز دوم تا چهارم هستند.

کد خبر 461989

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha