همشهری آنلاین: بایرن مونیخ در هفته دهم بوندس‌لیگا ۵ بر یک از آینتراخت فرانکفورت شکست خورد. لایپزیگ تیم ماینتس را ۸ بر صفر مغلوب کرد. مونشن‌گلادباخ با شکست لورکوزن از صدرنشینی خود دفاع کرد. دورتموند نیز از سد ولفسبورگ گذشت.

اينتراخت- بايرن
  • هوفن‌هایم ۳ - پادربورن صفر

رقابت‌های هفته ۱۰ بوندس‌لیگا شامگاه جمعه اول نوامبر/ ۱۰ آبان با دیدار هوفن‌هایم مقابل پادربورن آغاز شد. آبی‌پوش‌های هوفن‌هایم که هفته‌های موفقی را پشت سر گذاشته‌اند، مهمان خود را ۳ بر صفر مغلوب کردند. هوفن‌هایم هم از لحاظ مالکیت توپ و هم از لحاظ شمار حملات تیم برتر میدان بود و هر سه گل خود را در عرض ۲۶ دقیقه نخست بازی به ثمر رساند.

  • آینتراخت فرانکفورت ۵ - بایرن مونیخ یک

برنده بزرگ رقابت‌های هفته دهم  آینتراخت فرانکفورت بود که در دیداری تماشایی توانست مهمان قدرتمند خود، ‌ بایرن مونیخ را ۵ بر یک درهم کوبد و سه امتیاز مهم به دست آورد. پیکار دو تیم بعد از ظهر شنبه ۲ در حضور بیش از ۵۱ هزار تماشاگر برگزار شد.

ژروم بوآتنگ، ‌ مدافع میانی بایرن مونیخ، در دقیقه دهم بازی در پی دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد. فرانکفورتی‌ها که با یک یار بیشتر در میدان حضور داشتند، به ویژه در نیمه دوم توانستند با کارآیی از فرصت‌های خود استفاده کنند.

  • بایر لورکوزن یک - بوروسیا مونشن‌گلادباخ ۲

بلندپروازی بوروسیا مونشن‌گلادباخ همچنان ادامه دارد. این تیم در هفته دهم بوندس‌لیگا میزبان خود، بایر لورکوزن را ۲ بر یک شکست داد و با این موفقیت به صدرنشینی خود ادامه داد. تماشاگران حاضر در استادیوم شاهد پیکاری تنگاتنگ بودند. هر دو تیم فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشتند، ‌ اما مونشن‌گلادباخ در این کار هوشیارانه‌تر عمل کرد و با سه امتیاز به خانه بازگشت.

  • بوروسیا دورتموند ۳ - ولفسبورگ صفر

یکی از دوئل‌های حساس هفته میان تیم‌های بوروسیا دورتموند و ولفسبورگ انجام گرفت. زردپوش‌های دورتموند با نمایشی درخور توجه در حضور بیش از ۸۰ هزار تماشاگر ولفسبورگ را ۳ بر صفر شکست دادند و با این پیروزی به رده دوم جدول ارتقا یافتند.

  • آر بی لایپزیگ ۸ - ماینتس صفر

سفیدپوش‌های آر بی لایپزیگ در هفته دهم بوندس‌لیگا اقتدار خود را به نمایش گذاشته و مقابل مهمان خود، ماینتس فستیوال گل به راه انداختند. لایپزیگ در این مصاف پرگل هشت بار دروازه ماینتس را باز کرد. تیمو ورنر با زدن سه گل از هشت گل تیمش یکی از چهره‌های برتر میدان بود. لایپزیگ با این موفقیت توانست رده سوم جدول را به خود اختصاص دهد.

  • وردر برمن ۲ - فرایبورگ ۲

سبزپوش‌های وردر برمن این هفته در دیداری خانگی به مصاف فرایبورگ رفتند. برمن در دقیقه نهم بازی با گل میلوت راشیکا یک بر صفر جلو افتاد، ‌ اما پترسن، مهاجم فرایبورگ گل مساوی را در دقیقه ۲۸ به ثمر رساند. برمن در نیمه دوم هم یک بار دیگر از فرایبورگ پیشی گرفت، ‌ ولی پترسن در واپسین لحظات بازی یک بار دیگر دروازه برمن را باز کرد تا تیمش با یک امتیاز به خانه بازگردد.

  • دیدارهای باقیمانده

رقابت‌های هفته دهم بوندس‌لیگا شامگاه یکشنبه (۱۲ آبان) با انجام دو دیدار خاتمه می‌یابد که طی آن دوسلدورف میزبان اف ث کلن خواهد بود و شالکه نیز در دیداری خانگی رویاروی آگسبورگ قرار خواهد گرفت.

کد خبر 461503

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha