همشهری آنلاین: دو روز پس از نمایش شگفت‌انگیز آنتونی دیویس در ترکیب لس‌آنجلس لیکرز، نوبت به لبران جیمز رسید تا یک بازی تماشایی و یک تریپل‌دابل دیگر از خودش یادگار بگذارد.

لبران جيمز و لوكا دانچيچ

به گزارش همشهری آنلاین، رقابت‌های لیگ ملی بسکتبال آمریکا NBA بامداد امروز با برگزار شدن هشت بازی ادامه یافت و در یکی از دیدارهای نزدیک، لیکرز در وقت اضافی با نتیجه ۱۱۹ بر ۱۱۰ از سد دالاس موریکس گذشت. لبران جیمز در این بازی ۳۹ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۱۶ پاس گل، چهار توپ‌دزدی و یک بلاک داشت تا نشان دهد پادشاه همیشه پادشاه است، حتی اگر دیویس را با ۳۱ امتیاز کنار دست خود داشته باشد.

شاهکار لبران در سه ثانیه مانده به پایان وقت عادی بازی رقم خورد؛ جایی که لیکرز ۱۰۰ بر ۱۰۳ از دالاس عقب بود. پادشاه با توپ سمت سبد رفت و از آنجا که پرتاب دو امتیازی دردی از تیم دوا نمی‌کرد، دنی گرین را در کنج زمین دید. پاس به گرین و پرتاب سه امتیازی او بازی را به تساوی و وقت اضافی کشاند. در ترکیب دالاس لوکا دانچیچ ۲۰ ساله با ۳۱ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۱۵ پاس گل نشان داد راه جیمز شدن را درست می‌رود.

در یک بازی دیگر ۶۳ امتیاز جیمز هاردن و راسل وستبروک هم نتوانست جلوی شکست خوردن هیوستن راکتس را از بروکلین نتس بگیرد. در ترکیب بروکلین سه بازیکن بالای ۲۰ امتیاز آوردند تا بازی با نتیجه ۱۲۳ بر ۱۱۶ به پایان برسد. ایندیانا ۱۰۲ بر ۹۵ کلیولند را برد، میلواکی با ۲۹ امتیاز یانیس آنته‌توکومپو ۱۲۳ بر ۹۱ اورلاندو مجیک را شکست داد و بوستن سلتیکس ۱۰۴ بر ۱۰۲ برابر نیویورک نیکس به پیروزی رسید.

دیترویت پیستونز ۱۰۶ بر ۱۱۲ به شیکاگو بولز باخت تا هر دو تیم چهار باخت و دو برد در کارنامه داشته باشند. ساکرامنتو کینگز هم برای ثبت نخستین برد فصل خود نیاز به یک امتیاز برتری برابر یوتا جز داشت و بازی این دو تیم ۱۰۲ بر ۱۰۱ به پایان رسید. در آخرین بازی هم سن‌آنتونیو اسپرز یک روز پس از باخت به لیکرز برابر گلدن‌استیت وریرز ایستاد و قهرمان کنفرانس غرب فصل گذشته را ۱۲۷ بر ۱۱۰ برد.

بدترین خبر برای استیو کر، سرمربی گلدن‌استیت نتیجه جراحی دست چپ استفن کری بود که او را دست‌کم سه ماه از زمین بسکتبال دور نگه می‌دارد. بهترین سه‌زن ان‌بی‌ای در حالی یاران خود را در فصل عادی تنها گذاشت که با توجه به ترکیب تیم‌های کنفرانس غرب، بعید است گلدن‌استیت حتی به مرحله پلی‌آف برسد؛ نظری که چارلز بارکلی پیش از آغاز فصل بر آن پافشاری کرده بود.

کد خبر 461305

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha