همشهری آنلاین: پلیس آگاهی استان البرز در عملیاتی نوجوان ۱۷ ساله را از دست آدم‌ربایان آزاد کرد و ۲ نفر عامل گروگان‌گیری را به دام انداخت.

دستگیری

ایرنا نوشت: سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز، اظهار کرد: در پی اعلام دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره آدم‌ربایی در منطقه باغستان کرج، رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

طی بررسی‌های اولیه مشخص شد نوجوان ۱۷ ساله چند روز پیش در ساعت اولیه صبح به منظور کار از منزل خارج شده که پس از چند ساعت افرادی با خانواده وی تماس گرفته و با تهدید آسیب رساندن به وی درخواست ۷۰ میلیون تومان را دارند.

نادربیگی افزود: تحقیقات کارآگاهان نشان داد گروگان‌گیران در یکی از استان‌های غربی کشور مستقر شده و در فواصل مختلف با خانواده نوجوان ۱۷ ساله تماس گرفته و وی را تهدید به مرگ کرده‌اند.

ماموران پلیس استان البرز با اخذ مجوز قضایی، مخفیگاه گروگان‌گیران را در غرب کشور شناسایی و در یک عملیات غافل‌گیرانه یکی از آدم‌ربایان را دستگیر کردند.

سرهنگ نادربیگی افزود: متهم پس از دستگیری اذعان داشت با همدستی یکی از دوستانش گروگان را شناسایی و به بهانه کار او را سوار خودرو کرده و به یکی از استان‌های غربی کشور انتقال داده‌اند که همدست وی نیز دستگیر شد.

کد خبر 461232

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha