پنجشنبه ۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس هیات اسکی استان تهران از بارش مطلوب برف و بازگشایی پیست بین‌المللی توچال از ۹ آبان ماه خبر داد و تصریح کرد: به علت ناکافی بودن بارش‌ها، پیست‌های اسکی دربندسر، آبعلی و شمشک تعطیل است.

پيست توچال

ایرنا نوشت: مرتضی ساوه شمشکی با بیان این خبر اظهار داشت: برای دومین سال پیاپی به علت بارش مطلوب برف در پیست توچال، این مجموعه از نهم آبان ماه فصل اسکی خود را آغاز می‌کند.

وی با بیان اینکه استانداردسازی تمامی دستگاه‌ها، تله کابین، تله اسکی و پوشش‌های محیطی همزمان با اجرای فصل اسکی فراهم شده است، گفت: روز گذشته کارشناسان فدراسیون اسکی و بازرسان از این مجموعه بازدید کرده و استانداردسازی‌های لازم را بررسی و به صورت مکتوب به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ارائه دادند.

رئیس هیات اسکی استان تهران با بیان اینکه این پیست به صورت آزمایشی برای عموم و علاقه‌مندان دایر است، خاطرنشان کرد: نرخ بلیت این مجموعه همانند سال گذشته محاسبه می‌شود و نرخ‌گذاری بلیت جدید این مجموعه منوط به نظر اداره کل ورزش و جوانان، نمایندگان سازمان تعزیرات و اداره کل صنعت، معدن و تجارت خواهد بود.

وی اضافه کرد: در خصوص نرخ‌گذاری، نشستی هفته گذشته میان نمایندگان پیست، مدیرکل ورزش استان و هیات اسکی استان برگزار که در صورت افزایش هر قیمتی می‌بایست مستندات و هزینه‌ها برای تعمیر و نگهداری سیستم‌ها ارائه شود.

مجموعه تفریحی و ورزشی توچال در شمال تهران واقع شده که تا پایان اردیبهشت ماه علاقه‌مندان به اسکی می‌توانند در آن به ورزش بپردازند.  

کد خبر 461056
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha