چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس اتحادیه پارچه‌فروشان اصفهان گفت: کلیه لباس نظامیان عراق و کلیه لباس‌های بخش بیمارستانی کشور در اصفهان تولید می‌شود و باید به سمتی پیش رویم که لباس و پوشش کشورمان را خودمان طراحی کنیم.

لباس نظامي

تسنیم نوشت: احمد تقی‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در صنعت نساجی و پارچه در سال‌های دور اصفهان در رتبه نخست دنیا قرار داشته و بیش از ۸ کارخانه بسیار توانمند در اصفهان در حال فعالیت بوده‌اند و حتی پوشش سایر کشورها را نیز تامین می‌کردیم.

وی تصریح کرد: متاسفانه با ورود تکنولوژی، بسیاری از فعالیت‌های صنعتی در کشور ایران به فراموشی سپرده شد. زمانی که با یکدیگر متحد شویم و یکپارچگی در بخش‌های مختلف پوشاک و پارچه به وجود آید قطعا در این زمینه پیشرفت خواهیم کرد.

رئیس اتحادیه پارچه‌فروشان اصفهان با اشاره به این‌که تولید محتوا و ایده‌ها باید از طراحان و تولیدکنندگان پارچه خواسته شود تا با توجه به نیازسنجی، تولید پارچه حاصل شود، خاطرنشان کرد: باید با تولید محتوای خوب و نیازسنجی مناسب از تولیدکنندگان پارچه به سمتی پیش رویم که طراحی مد و لباس نیز از کشور ایران به سایر کشورها گسترش پیدا کند.

وی گفت: به عنوان مثال کلیه لباس نظامیان عراق و کلیه لباس‌های بخش بیمارستانی کشور در اصفهان تولید می‌شود و باید به سمتی پیش رویم که لباس و پوشش کشورمان را خودمان طراحی کنیم.

تقی‌زاده در بخش دیگری از سخنانش به موضوع واردات پارچه از سایر کشورها اشاره و بیان کرد: تنها در پارچه‌های پوششی بانوان ورود پارچه به کشور صورت می‌گیرد اما در سایر بخش‌ها پارچه‌ به صورت انحصاری در کشور تولید می‌شود.

وی درباره تولید محتوا نیز بیان کرد: تولید محتوا باید از یک مرکز علمی ایجاد شود و پس از ایده‌پردازی، در جامعه احساس نیاز می‌شود و پس از آن به تولید مواد اولیه، تولید پارچه و طراحی نیازمندیم. همچنین همبستگی میان اتحادیه‌ها به نوعی در حال شکل‌گیری است و اگر تولید محتوا در سطح بالایی باشد آن‌گاه تولیدکنندگان به دنبال طرح‌ها می‌آیند.

کد خبر 460946

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha