همشهری آنلاین: نخستین قسمت از مجموعه مستند «هفت جهان، یک سیاره» به روایت سر دیوید آتنبرو از شبکه بی‌بی‌سی به نمایش درآمد و با استقبال شگفت‌انگیز تماشاگران و منتقدان مواجه شد.

مستند هفت دنيا يك سياره شبكه بي بي سي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، مستند هفت قسمتی «هفت جهان، یک سیاره» از سوی یکی از منتقدان با عبارت «نفسگیر، تکان‌دهنده و دهشتناک» توصیف شد و پنج ستاره از پنج ستاره ممکن گرفت. محصول تازه شبکه بی‌بی‌سی از کاربران سایت معتبر imdb نمره ۹.۵ از ۱۰ گرفته و بسیاری از بینندگان تلویزیون در دنیا منتظر تماشای قسمت دوم آن در روز سوم نوامبر هستند.

بیش از ۱۵۰۰ نفر برای تولید «هفت جهان، یک سیاره» در مدت زمان ۱۷۹۴ روز تلاش کرده و تصویرهای آن در ۹۲ منطقه و چشم‌انداز در ۴۱ کشور در گوشه و کنار دنیا ثبت شده‌اند. سیا و هانس زیمر برای این مستند هفت قسمتی یک آهنگ ساخته‌اند و سر دیوید آتنبرو، چهره شناخته‌شده مستندهای حیات وحش دنیا مجری و روایتگر آن است.

قسمت اول این «هفت جهان، یک سیاره» به جنوبگان اختصاص داشت و تصاویر بکر و حیرت‌انگیز از حیات وحش این منطقه سیاره زمین مقابل دیدگان تماشاگران قرار داد. یکی از این تصاویر هم رویارویی پنگوئنی کوچک با یک فک پلنگی عظیم‌الجثه است که بسیار پسندیده شد. قسمت دوم مستند مربوط به قاره پهناور آسیاست.

کد خبر 460842

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha