همشهری آنلاین: رضا کیانیان برخی واکنش‌ها به رفع توقیف فیلم‌های سینمایی و حمله به همایون شجریان را دلواپسی‌های بیهوده توصیف و ابراز امیدواری کرد یکی از فیلم‌های کارنامه خودش هم رنگ پرده را ببیند.

كيانيان، معتمدآريا و پرستويي در صد سال به اين سال‌ها

به گزارش همشهری آنلاین، کیانیان با تبریک گفتن روز هنرمند در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «با امید اینکه هیچ اثر هنری توقیف نشود و با امید به اینکه «صد سال به این سال‌ها»هم رفع توقیف شود؛ این روزها به همت آقای حسین انتظامی «خانه پدری» رفع توقیف شد. نه جامعه به هم ریخت نه نظم اجتماعی کن‌فیکون شد، بلکه راه دیدن و انتخاب کردن باز شد. «آشغال‌های دوست‌داشتنی» هم مدتی پیش‌تر رفع توقیف شده بود و هیچ انقلابی رخ نداد. این روزها هم به دو خواننده بزرگ کشورمان علیرضا قربانی و همایون شجریان حمله کرده‌اند که چرا فلان‌جا عکس گرفته‌اید.»

بازیگر فیلم سینمایی «صد سال به این سال‌ها» ادامه داده است: «اینها همه «دلواپسی»های بیهوده‌اند که سعی می‌کنند امنیت ایجاد کنند اما برعکس امنیت اجتماعی و فردی را می‌آشوبند. هنرمند با خلق و ستایش زیبایی‌ها و پس راندن زشتی‌ها به جهان آرامش می‌بخشد و تمام آنها که برابر هنر ایستادند و می‌ایستند، فقط چندی به خود بالیدند ولی نهایتا کنار زده شدند و آنچه ماند و خواهد ماند «هنر» است.»

«صد سال به این سال‌ها» به نویسندگی و کارگردانی سامان مقدم محصول سال ۱۳۸۶ که در جشنواره بیست و ششم فیلم فجر حضور داشت اما هرگز در اکران عمومی رنگ پرده را ندیده است.

کد خبر 460452

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha