همشهری آنلاین: معاون خدمات شهری شهرداری تهران از حضور ۳۶ هزار نیروی خدمات شهری و عمرانی در مناطق شهرداری همزمان با بارش باران در پایتخت خبر داد.

نيروهاي خدمات شهري در هواي باراني

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شهرنوشت، مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه نیروهای شهرداری تهران از ۳ روز گذشته در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند، گفت: از اردیبهشت ماه ۹۸ تمامی کانال‌های اصلی که در زمان بارش شدید باران می‌توانستند خطرآفرین باشند، لایروبی شدند و مشکلات بحرانی آن‌ها برطرف شد. بر این اساس، در حال حاضر در کانال‌ها و روددره‌های اصلی مشکل خاصی نداریم.

وی با بیان اینکه اقدامات شهرداری تهران در هماهنگی کامل با سازمان هواشناسی، استانداری، فرمانداری، پلیس راهور، منابع طبیعی و کلیه ارگان‌های مسئول انجام می‌شود، ادامه داد: وضعیت شهر در شرایطی که در یک ساعت تا یک ساعت و نیم، به طور میانگین ۱۶ میلیمتر بارندگی داریم، عادی نیست؛ با این وجود تنها در چند نقطه شامل حوالی میدان آزادی، پل سنگی در منطقه ۲۱ و ابتدای تونل امیرکبیر با مشکل آب‌گرفتگی روبه‌رو بوده‌ایم.

معاون شهردار تهران تصریح کرد: در حال حاضر سامانه ۱۳۷، سازمان آتش‌نشانی و به طور کلی نیروهای خدمات شهری در آماده‌باش کامل هستند. ضمن اینکه مدیران خدمات شهری در مناطق تقسیم شده‌اند و با پلیس راهور نیز هماهنگ هستیم.

یزدانی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود امشب و تا غروب فردا شدت بارندگی‌ها زیاد باشد، گفت: بر این اساس حدود ۳۶ هزار نیروی خدمات شهری و عمرانی در تلاش هستند تا همزمان با بارندگی تردد در شهر جریان داشته باشد.

کد خبر 460424

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha