همشهری آنلاین: رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: در بزرگراه‌های شهید حکیم، شهید همت، شهید بابایی، شهید زین‌الدین، شهید نواب و امام علی و بزرگراه تهران-کرج و جاده مخصوص کرج ترافیک سنگین گزارش شده است.

ترافيك در بزرگراههاي تهران

میزان نوشت: سردار محمدرضا مهماندار، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، اعلام کرد با وجود بار ترافیکی کم‌حجمی که به خاطر تعطیلات آخر ماه صفر شاهدش هستیم، به دلیل آب‌گرفتی در برخی نقاط شهر، ترافیک پرحجم و سنگینی ایجاد شده است.

وی افزود: بیش از ۱۰۰ نقطه مهم در تهران دچار آب‌گرفتگی شده است. خدمات شهرداری تهران از صبح زود کار خود را آغاز کرده و برای برطرف کردن مشکلات تلاش می‌کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به مناطقی که دچار آب‌گرفتگی شده‌اند، افزود: جاده قدیم تهران-کرج، محدوده کفش ملی در هر دو طرف، بزرگراه آزادگان مسیر جنوب به شمال لاین کندرو ورودی جاده قدیم کرج، آزادراه تهران-کرج مسیر شرق به غرب ورودی آزادگان جنوب و بزرگراه شهید لشکری در هر دو مسیر در محدوده وردآباد دچار آب‌گرفتگی و ترافیک سنگین هستند. 

سردار مهماندار ادامه داد: در بزرگراه‌های شهید حکیم، شهید همت، شهید بابایی، شهید زین‌الدین، شهید نواب و امام علی و بزرگراه تهران-کرج و جاده مخصوص کرج ترافیک سنگین گزارش شده است.

کد خبر 460416

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha