مشهد یکی از بزرگ‌ترین شهرهای ایران است که سالانه پذیرای هزاران مسافر از ایران و کشورهای دیگر است. جاذبه‌های دیدنی و تاریخی شهر مشهد و همچنین وجود حرم امام رضا باعث شده است که حجم مسافر به این شهر در هر زمان از سال بیشتر از شهرهای دیگر باشد و به همین دلیل درخواست‌ها برای رزرو هتل های مشهد و همچنین رزرو بلیط قطار، اتوبوس و هواپیما به مراتب بالا باشد

مشهد یکی از بزرگ‌ترین شهرهای ایران است که سالانه پذیرای هزاران مسافر از ایران و کشورهای دیگر است. جاذبه‌های دیدنی و تاریخی شهر مشهد و همچنین وجود حرم امام رضا باعث شده است که حجم مسافر به این شهر در هر زمان از سال بیشتر از شهرهای دیگر باشد و به همین دلیل درخواست‌ها برای رزرو هتل های مشهد  و همچنین رزرو بلیط قطار، اتوبوس و هواپیما به مراتب بالا باشد.

ما در این مطلب قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم که بهترین منطقه از مشهد که هتل‌ها در آن واقع شده است، کجا است. در ادامه همراه ما باشید و درباره هتل‌های مشهد بیشتر بدانید تا در زمان رزرو و سفر به این شهر با مشکلی در این باره مواجه نشوید و بتوانید تصمیم درستی بگیرید.

هتل مشهد

می‌توان گفت که بیشترین حجم از هتل‌های مشهد در کنار و اطراف حرم واقع شده‌اند. به واقع بیشتر حجم مسافران مشهد زائران هستند که ترجیح می‌دهند که در زمان سفر خود در نزدیک حرم اقامت داشته باشند.

هتل های نزدیک حرم در مشهد به نسبت میزان خدمات و همچنین امکانات میزان هزینه متفاوتی دارند و می‌توانید برای رزرو، آنها را با توجه به امکاناتشان مقایسه و سپس تصمیم گیری کنید. در واقع مزیت قرار داشتن این هتل‌ها در نزدیکی حرم این است که در هزینه حمل و نقل و زمان صرفه جویی شود. به طور کلی طی کردن فاصله هتل‌های نزدیک حرم از فرودگاه و مرکز شهر با وسیله نقلیه بیشتر از 10 دقیقه طول نمی‌کشد و همین موضوع باعث شده است که این منطقه از مشهد بیشترین حجم از هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها را در خود جای بدهد.  

هتل‌های نزدیک حرم دو دسته هستند که دسته اول آن هتل‌هایی هستند که در فاصله کم‌تری نسبت به حرم قرار دارند و رسیدن به حرم از هتل با پیاده روی بسیار راحت است و همچنین می‌توانید به بازار رضا نیز دسترسی داشته باشید. اگر اهل پیاده روی نیستید و دوست دارید برای رسیدن به حرم تاکسی سوار شوید جلوی هتل‌ها و در خیابان‌های نزدیک حرم تاکسی و ماشین‌های فراوانی برای رساندن شما به حرم وجود دارد. دسته دوم هتل‌هایی هستند که فاصله آنها نسبت به هتل‌های چسبیده به حرم اندکی دورتر است. زمان پیاده روی از این هتل‌ها تا حرم زمان بیشتری می‌برد و به همین منظور در این مناطق نیز ماشین‌های بسیاری برای رسیدن به حرم وجود دارد. هتل‌های اطراف حرم نزدیک هستند و رفت و آمد از هتل‌ها راحت است اما باید شلوغی این منطقه را در نظر داشت و مراقب خود و وسایل خود باشید.

یکی دیگر از فعالیت‌های جذاب برای مسافران مشهد خرید و گشت گذار در بازار رضا است. این بازار در نزدیکی حرم واقع شده است و بهترین مکان برای خرید انواع سوغات مانند زعفران، نبات، فیروزه و نقره مشهد است.

بیشتر هتل‌های نزدیک حرم به بازار رضا نیز نزدیک هستند و به همین دلیل می‌توان گفت که خیابان امام رضا بیشترین حجم از هتل و هتل آپارتمان را دارا می‌باشد که کار را برای مسافران بسیار این شهر راحت کرده است.

هتل آپارتمان‌های مشهد

خیابان امام رضا که بیشترین حجم از هتل را در خود جای داده است مکانی برای هتل آپارتمان های مشهد نیز است. بسیاری از افراد دوست دارند با بودجه محدود سفر کنند و از ولخرجی خودداری کنند. به همین دلیل مشهد برای این افراد نیز گزینه‌هایی در خیابان امام رضا برای رزرو اقامتگاه دارد.

همانطور که هتل‌های مشهد بیشترین ترافیک را در خیابان امام رضا و در نزدیکی حرم دارند هتل آپارتمان‌ها، اقامتگاه‌ها و همچنین سوییت نیز برای اجاره در این منطقه یافت می‌شود که باعث می‌شود کمی در هزینه‌های سفر خود نسبت به رزرو هتل صرفه جویی کنید.

مطمئنا امکاناتی که هتل‌ها دارند نسبت به هتل آپارتمان‌ها و اقامتگاه‌ها بیشتر است، اما سفر تفریحی است که ممکن است چند بار در سال اتفاق بیفتد و هستند افرادی که دوست دارند این تفریح را با کم‌ترین هزینه انجام دهند.

اقامتگاه‌های دیگر مشهد در مناطقی دورتر از حرم

بسیاری از افراد هستند که برای سیاحت به این شهر می‌روند و دور بودن از حرم آنچنان برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار نیست، به همین دلیل برای این افراد برای اقامت گزینه‌های زیادی برای انتخاب‌ وجود خواهد داشت. یکی از بهترین خیابان‌های مشهد برای کسانی که قصد دارند به دیدن مکان‌های دیدنی این شهر بروند، خیابان کوهسنگی است که با اقامت در یکی از هتل‌های این خیابان علاوه بر نزدیکی به پارک کوهسنگی و باغ و کاخ ملک‌آباد می‌توانید بهترین اوقات را در کنار بهترین اقامت تجربه کنید.

یکی دیگر از مناطق زیبا و خوش آب و هوای شهر مشهد منطقه شاندیز و طرقبه است. این منطقه نیز برای کسانی که به دنبال اقامت در مناطق خوش آب و هوا هستند، می‌تواند بهترین پیشنهاد باشد که در واقع محلی برای هتل‌های ییلاقی مشهد به شمار می‌آید. این منطقه از مشهد نیز علاوه بر هتل دارای اقامتگاه‌های سنتی و هتل آپارتمان است که همه مدل سلیقه و بودجه‌ای را پوشش می‌دهد.

رزرو هتل و هتل آپارتمان در مشهد

با توجه به میزان بودجه و علاقمندی خود در سفر می‌توانید امکانات و خدمات هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها را با هم مقایسه کنید و قبل از سفر اقدام به رزرو اقامتگاه خود کنید. امکانات هتل‌ها با توجه به تعداد ستاره‌ و محلی که قرار دارند می‌تواند متفاوت باشد. از این رو برای اینکه بتوانید بهترین تصمیم را برای اقامت خود بگیرید، تخفیفان می‌تواند بهترین گزینه باشد.

با ورود به وب‌سایت تخفیفان می‌توانید لیستی از بهترین هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های مشهد را مشاهده کنید و با توجه به بودجه خود اقدام به رزرو با تخفیف کنید.

کد خبر 460010

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha