سه‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
۰ نفر

همشهری آنلاین : مسئول پیگیری واگذاری ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس اعلام کرد صورت‌های مالی سال‌های ۹۵، ۹۶ و ۹۷ سرخابی‌ها به سازمان فرابورس فرستاده شده است.

ديدار تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس

جمشید تقی‌زاده مسئول پیگیری واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: در دو ماه گذشته هشت جلسه منظم و مستمر با حضور مدیران عامل استقلال و پرسپولیس و مدیران سازمان بورس و فرابورس و همینطور سازمان خصوصی سازی برگزار کرده‌ایم.

معاون وزیر ورزش و جوانان درباره محتوای جلسات و ارتباط آن با روند واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: گردشکار تمامی جلسه ها که در اختیار وزیر ورزش و جوانان هم گذاشته می شود بررسی چگونگی وضع واگذاری شرکت‌های فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس است و هدف ما تسریع در این بخش است.

تقی زاده درباره مبنای واگذاری دو باشگاه عنوان کرد: روش‌های مختلفی به بحث گذاشته شده است و توسط کارشناسان دو سازمان بورس و اوراق بهادار و خصوصی سازی دنبال می شود ولی برند دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مبنای اصلی واگذاری خواهد بود و خوشبختانه شفافیت مالی، حسابرسی قانونی و سامان یافتن وضعیت مالیاتی دو باشگاه وضعیت خوبی را برای واگذاری ایجاد کرده و هم اکنون صورت های  مالی سال‌های ۹۵ ، ۹۶ و ۹۷ استقلال و پرسپولیس به سازمان فرابورس فرستاده شده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان افزود: همانطور که مسعود سلطانی فر هم از مدیرعامل و هیات مدیره استقلال و پرسپولیس خواست نسبت به تسریع روند واگذاری و خصوصی شدن دو باشگاه اهتمام بیشتری داشته باشند ما هم با کمک مدیران و کارشناسان سازمان بورس و سازمان خصوصی سازی درصدد هستیم هر چه سریعتر روند خصوصی سازی دو باشگاه انجام گیرد.

کد خبر 459897

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha