همشهری آنلاین: زنی که ۹۶ دستگاه موبایل زائران اربیعن را سرقت کرده بود دستگیر شد.

موبايل سرقت

مهر نوشت: پلیس آگاهی و مأموران یگان‌ویژه در عملیاتی مشترک زنی که تعداد ۹۶ دستگاه تلفن‌همراه زائران را در کشور عراق سرقت کرده بود، شناسایی و هنگام ورود به کشور دستگیر کرد.

 سردار علی عظیمی در تشریح این خبر بیان کرد: در راستای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی در پایانه مرزی مهران، گشت اطلاعاتی این تیپ متوجه زنی می شوند که در حال حمل کردن کیف سنگینی بوده لذا به وی مشکوک و نسبت به بررسی موضوع اقدام می کنند که متوجه مقادیر زیادی تلفن همراه و مبلغی وجه نقد می شوند.

وی خاطرنشان کرد: برابر بررسی های به عمل آمده و اعترافات متهمه، وی سعی می‌کرد در مسیر تردد و محل استراحت زائران زن قرار گرفته و با نزدیک شدن به آنها اقدام به تخلیه کیف پول و برداشتن تلفن همراه آنها کند.

فرمانده تیپ سوم امام حسین(ع) یگان‌های ویژه ناجا ادامه داد: طی استعلام اخذ شده از سامانه احراز هویت پایانه مرزی مهران، متهمه سابقه ۱۰ فقره کیف زنی دیگر نیز داشته که به منظور طی مراحل قانونی به پلیس آگاهی مهران تحویل گردید.

از متهمه ۲۱ دستگاه تلفن همراه، هجده میلیون و ششصد هزار ریال وجه نقد و بیست و هشت هزار دینار پول کشور عراق سرقتی کشف شد.

 تدابیر لازم به رئیس پلیس آگاهی شهرستان خرمشهر ابلاغ شده تا تمام مالباختگان که در کشور عراق توسط این فرد تلفن‌همراه آنها سرقت شده، شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی تحویل آنها شود.

کد خبر 459493

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
    3 0
    اشد مجازات برای چنین فردی کمترین مجازات است، تصور کنید در یک کشور غریب وسیله ارتباطی شما به سرقت برود و نتوانید با آشنایان و خانواده خود ارتباط برقرار کنید.