همشهری آنلاین: استقلال تا دقیقه ۱۱۲ بازی مقابل فجر سپاسی هر چه زد به در بسته خورد اما در آخرین دقایق پایان وقت دوم اضافه توانست سه گل به ثمر برساند.

استقلال سپاسي

استقلال در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی به سد محکم فجر سپاسی برخورد. شیرازی‌ها آمده بودند تا پنجشنبه ۲۵ مهر را به یک روز فراموش نشدنی برای خودشان تبدیل کنند. آنها در نیمه اول مقابل آبی‌های پایتخت خوش درخشیدند اما از نیمه دوم این استقلال بود که نبض بازی را به دست گرفت.

بد شانسی استقلال در این نیمه تمامی نداشت. بازیکنان استقلال مدام موقعیت‌های گل‌ساز را خراب می‌کردند و آنجا نیز که این موقعیت‌ها قرار بود به ثمر بنشیند سدی به نام دروازه‌بان فجر مقابل آنها می‌ایستاد حتی وقتی این سد نیز فرو می‌ریخت، تیر دروازه به خصم استقلال تبدیل شده بود.

شاگردان  استراماچونی که بعد از تساوی در ۹۰ دقیقه و تکرار آن در وقت اضافه اول دچار اضطراب شده بودند بار دیگر با درخشش کاپیتان خود ووریا غفوری به آرامش رسیدند. ووریا دیر اما به هر حال چراغ اول را روشن کرد. ضربه کاشته وی در دقیقه ۱۱۲ شادی را به ارودی استقلالی‌ها آورد و پس از آن سجاد آقایی در دقیقه ۱۱۸ و شجاعیان در دقیقه ۱۲۰ دو گل دیگر استقلال را به ثمر رساندند.  

این یکی از عجیب‌ترین بردهای استقلال بود که رقم خورد.

کد خبر 459338

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha