همشهری آنلاین: شهردار منطقه ۱۸ تهران از افتتاح و بهره‌برداری پل روگذر ۴۵ متری کن (پروژه شهید بروجردی) تا پایان مهر ماه ۹۸ خبر داد.

پل 45 متري كن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شهرنوشت، سیدمحمد فیاض شهردار منطقه ۱۸ شهرداری تهران با اعلام این خبر، در مورد مهم‌ترین پروژه این منطقه، گفت: قرار است سطح مثبت یک پل روگذر ۴۵ متری کن واقع در بزرگراه ۷۶ متری شهید بروجردی تا پایان مهر ماه به بهره‌برداری برسد. طول این پل ۱۳۶ متر و دارای ۴ دهانه و ۵ ستون و ۹.۸ متر عرض است.

وی با اشاره به اینکه پروژه بروجردی بیش از ۱۰ پل روگذر دارد، خاطرنشان کرد: یکی از این پل‌ها تحت عنوان ۴۵ متری کن است که شرق محور شهید بروجردی را به شمال و به بلوار سعیدآباد متصل می‌کند. در گذشته حدود ۶ پل روگذر به بهره‌برداری رسیده است که در آینده تعدادی دیگر احداث خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۸ تهران در مورد احداث یک پارکینگ طبقاتی در محله یافت آباد، گفت: پارکینگ طبقاتی شهید باقری در دل بافت فرسوده همزمان با افتتاح پل روگذر کن کلنگ‌زنی می‌شود. این پارکینگ طبقاتی با ظرفیت ۴۰۰ دستگاه خودرو در میدان شهید باقری در خیابان زندیه قرار دارد.

وی از احداث مجموعه سرپوشیده ورزشی و طبقاتی سردار شهید وحید دستگردی به مساحت ۳ هزار و ۱۰۰ مترمربع در چهار طبقه خبر داد و گفت: این مجموعه دارای ۷ سالن ویژه در رشته‌های ورزشی توپی، تنیس روی زمین، پرتاب دارت، بیلیارد، ایروبیک، رشته‌های رزمی، بدنسازی، شطرنج و TRX است.

وی در مورد ترمیم و روکش آسفالت این منطقه شهرداری تهران، اظهار داشت: از ابتدای سال ۱۳۹۸ تا ۱۴ مهر ماه، ۳۲ هزار و ۳۹۰ تن آسفالت در منطقه پخش شده است. در بخش مکانیزه با مشارکت معاونت فنی و عمران شهرداری تهران در ۲۵ محور، ۲۳ هزار و ۸۰۰ تن آسفالت و در بخش دستی و لکه گیری معابر ۸ هزار و ۵۹۰ تن آسفالت اختصاص پیدا کرده است.

شهردار منطقه ۱۸ تهران از پیشرفت ۵۶ درصدی مجتمع شهربانو خبر داد و بیان کرد: این مجتمع در زمینی به مساحت ۱۴۷۸ مترمربع در دو طبقه با کاربری تجاری اداری و خدماتی در حال احداث است. در آینده مجتمع شهربانو در بخش‌های مختلف آموزشی، هنری و صنایع دستی به بانوان ارائه خدمات می‌دهد.

کد خبر 459174
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha