همشهری آنلاین: اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با دستگیری سرشبکه سایت ضد انقلاب آمدنیوز، اقتدار و اشراف اطلاعاتی ایران را به رخ جهانیان کشید.

روح الله زم

خانه ملت نوشت: علاءالدین بروجردی با اشاره به دستگیری «روح الله زم» توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: سرنوشت همه کسانی که به آرمان های انقلاب اسلامی و الهی پشت می کنند، با توجه به هزاران شهیدی که ملت تقدیم کردند، ثمره آن اقتدار و امنیتی است و همه از آن سود می برند، اما به بیگانگان پناه می برند، چنین خواهد بود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس دهم شورای اسلامی تاکید کرد: تصور می کنم که هر زمان جلوی ضرر گرفته شود، منفعت است همین که در این مقطع این فرد در اختیار نیروهای سپاه قرار دارد به نفع این شخص و نظام است.

عضو فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس اظهار داشت: از تلاش ارزشمند سپاه پاسدران انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر می شود، امروز نمایندگان طی نامه ای از اقدام انقلابی سپاه قدردانی کردند.

پورابراهیمی: اقدام سپاه نشان از قدرت و نفوذ جمهوری اسلامی از نظر اشراف اطلاعاتی در عمق اروپا است

محمدرضا پورابراهیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نیز با اشاره به دستگیری «روح الله زم» سرشبکه سایت معاند و ضدانقلاب آمدنیوز توسط سپاه پاسداران گفت: از چند وقت قبل دستگیری این فرد برنامه ریزی شده بود که نتیجه آن دیروز و امروز مشخص شد، این دستگیری نشان از اقتدار اطلاعاتی کشور به ویژه اطلاعات سپاه دارد، نمونه از این اقدامات را در حوزه های مختلف دیگر برای صیانت از امنیت کشور شاهد بوده ایم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: دستگیری «روح الله زم» در حوزه امنیت فضای مجازی رخ داده چرا که مجموعه آمدنیوز تخریب هایی علیه نظام جمهوری اسلامی صورت داده بود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس دهم شورای اسلامی تاکید کرد: اقدام سپاه پاسداران نشان از قدرت و نفوذ جمهوری اسلامی از نظر اشراف اطلاعاتی در عمق اروپا است.

وی با اشاره به اقدامات دیگر سپاه در جهت صیانت از کشور، گفت: سپاه پاسداران در ارتباط با رصد تروریست ها، برخورد با جیش العدل، دستگیری ریگی و اخیرا خنثی سازی ترور سردار حاج قاسم سلیمانی، اقدامات هوشمندانه اطلاعاتی داشته است.

این نماینده مجلس اظهار داشت: خداوند را سپاسگزاریم که چنین اشراف اطلاعاتی را به فرزندان این کشور داده است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس بیان داشت: از سازمان اطلاعات سپاه به صورت ویژه قدرانی و تشکر می کنیم امیدواریم این مسیر حرکت را با همین اقتدار جلو برود، آماده هستیم در راستای امنیت مرزها، امنیت جانی و امنیت فضای مجازی و آبروی انسان ها از اقدامات مقتدرانه سازمان اطلاعات سپاه حمایت کنیم.

نقوی حسینی: انشاالله محاکم تشکیل شود و  به جرایم روح الله زم رسیدگی شود 

سید حسینی نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز در واکنش به خبر دستگیری روح الله زم سرشبکه سایت معاند و ضدانقلاب «آمد نیوز» توسط پاسداران گمنام اطلاعات سپاه گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از اقدام انقلابی و افتخار آمیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبنی بر دستگیری و بازگرداندن مدیر سایت معاند و ضد انقلاب آمد نیوز تشکر می کند.

وی ادامه داد: طی یک عملیات بسیار پیچیده ای این کار با موفقیت انجام شد زیرا این گونه افراد خود را در یک حاشیه امن نگه می دارند و گمان می کنند که به هر نحوی می توانند عمل کنند ولی با تلاش های شبانه روزی فرزندان انقلاب این عملیات با موفقیت به سرانجام رسید.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: انشاالله محاکم تشکیل شود و  به جرایمش در سایت و سایر اقداماتش رسیدگی شود.

روح‌الله زم یک جوکر ورق است؛  یک موجود درجه ششم سازمان‌های امنیتی غرب است

سیامک مره‌صدق نماینده کلیمیان ایران در مجلس نیز در گفتگو با فارس با اشاره به دستگیری روح‌الله زم توسط نیروی اطلاعات سپاه گفت: روح الله زم دلقکی است که ارزش این را که درباره‌اش صحبت کنیم ندارد. او یک جوکر ورق است و به دردی نمی‌خورد که ما بخواهیم در مورد آن صحبت کنیم.

وی افزود: روح الله زم یک موجود درجه ششم سازمان‌های امنیتی غرب است که فقط برای خنده خوب است که تاکنون هم کسی او را جدی نمی‌گرفته و به خاطر توهین‌هایی که به نظام جمهوری اسلامی کرده و بی‌ادبی‌هایی که نسبت به ارزش‌های مقدس ملت ایران داشت، باید به مجازات خودش برسد.

مره‌صدق خاطرنشان کرد: روح الله زم در یک فضای متوهم نفس می‌کشید و حرکت می‌کرد و در این فضا احساس رهبر شدن و احساس مرجعیت به وی دست داده بود و اینها می‌تواند نشان از بیماری روانی باشد و من فکر نمی‌کنم که حتی هزار نفر هم در ایران به صورت واقعی به زم اعتماد داشته باشند.

وی افزود: اکثر قریب به اتفاقی که در سایت آمدنیوز توسط روح الله زم به صورت خبر منتشر می‌شد، برای جلد نشریات فکاهی خوب بود و البته بعضی از این اطلاعات و مطالب منتشرشده در سایت آمدنیوز به قدری وقیح بود که به درد جلد نشریات فکاهی هم نمی‌خورد.

نماینده کلیمیان ایران در مجلس اظهار داشت: به اقدام سازمان اطلاعات سپاه و دستگیری روح الله زم باید آفرین گفت و دشمنان ملت ایران باید بدانند که در هر جای دنیا هم که باشند از دست انتقام نظام جمهوری اسلامی ایران در امان نیستند.

مره‌صدق خاطرنشان کرد: دستگیری زم نشان داد که هیچ کس در هیچ جای دنیا نمی‌تواند به مقدسات ملت ایران اهانت کند و احساس امنیت داشته باشد. همانطور که سلمان رشدی مجبور شد چندین سال بعد از انتشار کتاب آیات شیطانی در خفا زندگی کند، هر فرد دیگری که با توهین به ارزش‌های ملت ایران باعث نگرانی مردم ما شود، مطمئنا توسط فرزندان ملت به سزای اعمالش خواهد رسید.

نماینده کلیمیان ایران در مجلس گفت: دستگیری روح الله زم به سایر افرادی که می‌خواهند علیه ارزش‌های ما اقدام کنند، این درس را داد که مراقب رفتارشان باشند.

کد خبر 459076

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha