همشهری آنلاین: ساحلی‌بازان کشورمان در نخستین بازی خود در بازی‌های جهانی ورزش‌های ساحلی برابر اوکراین به پیروزی رسیدند.

فوتبال ساحلي

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ساحلی ایران و اوکراین در ساحل کاتارا برگزار شد و در نهایت با نتیجه ۵ بر ۴ به سود شاگردان هاشم‌پور به پایان رسید.

در وقت اول این بازی در ابتدا اوکراین به گل رسید، سپس تک گل زیبای ایران در این وقت توسط امیرحسین اکبری وارد دروازه اوکراین شد و نتیجه یک بر یک شد. در ادامه نیز  اوکراین سه گل دیگر به ثمر رساند و با وجود تلاش ایران و برخورد توپ به تیرک دروازه اوکراین، بازی در وقت اول با نتیجه ۴ بر ۱ به سود اوکراین به پایان رسید و دو تیم به وقت استراحت ۳ دقیقه‌ای رفتند.

ساحلی‌بازان ایران در وقت دوم حملات خود را ادامه دادند، اما با بدشانسی همراه بودند تا این که روی ضربه کرنر و ضربه سر احمدزاده توپ وارد دروازه اوکراین شد. حملات متعدد ایران همچنان تا پایان این وقت از مسابقه انجام شد، اما توپ تبدیل به گل نشد.

در نخستین دقیقه از وقت سوم مسابقه گل سوم ایران توسط محمد احمدزاده وارد دروازه حریف شد. بازی با دفاع اوکراین پیش رفت و در نهایت به فاصله شش دقیقه به پایان مسابقه مهدی شیرمحمدی شوت حمید بهزادپرور به سمت دروزاه حریف را با سر تغییر مسیر داد و وارد دروزاه کرد. یک دقیقه بعد گل پنجم ایران توسط محمدعلی مختاری به ثمر رسید، ضمن این که دو موقعیت حساس اوکراینی‌ها توسط بهزادپور دفع شد.

این دیدار در نهایت با نتیجه ۵ بر ۴ به سود ایران به پایان رسید.

کد خبر 458485

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha