همشهری آنلاین: شهردار تهران گفت: وظیفه ما ارتقای سطح زیست پذیری در تهران است و برای تحقق این امر تلاش می‌کنیم.

حناچي

شهرنوشت نوشت: پیروز حناچی عصر امروز دوشنبه ۱۵ مهر ماه در حاشیه آیین نکوداشت روز تهران که با حضور محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر،  نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سفرا و نمایندگان کشورهای خارجی و سازمان‌های بین‌المللی مقیم ایران، معاونین وزرا و معاونین شهرداری تهران، اندیشمندان، تهران‌شناسان، دانشگاهیان و فرهیختگان در مجموعه تاریخی کاخ گلستان برگزار شد، گفت: برای بزرگداشت روز تهران این‌جا جمع شده ایم؛ روزی که همکارانم آن را به هفته تهران گسترش دادند. امروز فرصتی است برای شناخت بیشتر شهرمان. امشب با همراهی همکارانم در شورای‌شهر، دولت، مجلس شورای اسلامی، سفرا و نمایندگان کشورهای خارجی و تعداد زیادی از فرهیختگان این شهر، در یک کلام به همراه جمعی از علاقمندان تهران، در کاخ گلستان هستیم.

وی با اشاره به این‌که کاخ گلستان یکی از بناهای تاریخی پایتخت است که ریشه‌ آن به دوران صفوی برمی‌گردد و در حصار طهماسبی تهران قرار دارد، اظهار داشت: روز تهران فرصتی است برای این‌که صرفاً بدی‌ها و مشکلات تهران را نبینیم و تنها آلودگی و ترافیک آن را در نظر نگیریم.

حناچی گفت: زیبایی‌های تهران در روزهای عید نوروز بهتر درک می‌شود؛ روزهایی که آلودگی وجود ندارد. وظیفه ما این است که تهران را زیست‌پذیرتر کنیم و برای رسیدن به این هدف راهی جز همراهی مردم وجود ندارد. این شهر ارزش‌های بسیاری دارد؛ لازم است ارزش‌های این شهر را بشناسیم و بشناسانیم تا حس تعلق شهروندان پایتخت به آن افزایش پیدا کند.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: تهران نیاز به مشارکت شهروندانی دارد که نسبت به محیط زندگی خود حساس اند و تمام تلاششان را برای بهبود وضعیت آن به کار می‌گیرند؛ ما نیز خادم شهروندان هستیم و تلاش می‌کنیم تا شرایط زیست بهتری را برای مردم فراهم کنیم.

کد خبر 458046

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha