به احتمال زیاد در خانه شما هم به یک دستگاه تصفیه آب نیاز است. می‌دانید که این دستگاه‌ها عمدتا از یک فیلتر برای تصفیه آب استفاده می‌کنند. فیلترهایی که می‌توانند جلو رسوبات، نمک‌های محلول، فلزات سنگین و انواع میکروب‌ها و قارچ‌ها را بگیرند و آبی سالم و پاک در اختیار شما قرار دهند که می‌توانید با خیال راحت بنوشید و لذت ببرید.

image-20191007103309-3.jpeg

قیمت و خرید فیلتر دستگاه تصفیه آب با بهترین قیمت

هر خانه‌ای به یک دستگاه تصفیه آب نیاز دارد. می‌دانید که این دستگاه‌ها عمدتا از یک فیلتر برای تصفیه آب استفاده می‌کنند. فیلترهایی که می‌توانند جلو رسوبات، نمک‌های محلول، فلزات سنگین و انواع میکروب‌ها و قارچ‌ها را بگیرند و آبی سالم و پاک در اختیار شما قرار دهند که می‌توانید با خیال راحت بنوشید و لذت ببرید. می‌دانید که این فیلترها پس از مدتی بلااستفاده می‌شوند و باید آن‌ها را تعویض کنید. با خرید فیلتر تصفیه آب و نصب مجدد آن‌ها می‌توانید دوباره بالاترین کیفیت آب آشامیدنی را تجربه کنید.

اکثر متخصصین دستگاه‌های تایوانی را برای تصفیه آب پیشنهاد می‌کنند. هم در تست‌های مختلف بهترین نتیجه را داشته‌اند و هم از نظر کیفیت و دوام در سطح بسیار بالایی قرار دارند. فیلترهای باکیفیتی هم دارند. ما در این مقاله نکات لازم در خرید فیلتر دستگاه تصفیه آب تایوانی را ارائه خواهیم کرد. در مورد قیمت فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی و مرکز معتبر خرید فیلتر هم نکات جامع و کاملی را خواهیم گفت.

انواع فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه‌های تصفیه آب ۵ مرحله‌ای و ۶ مرحله‌ای در حال حاضر پراستفاده‌ترین نوع دستگاه‌ها در ایران و اروپا و سایر کشورهای خارجی هستند. به این معنا که آن‌ها ۵ یا ۶ فیلتر دارند که آب از آن‌ها عبور می‌کند و تمام ناخالصی‌های آب گرفته می‌شود. دستگاه‌های ۸ مرحله‌ای هم وجود دارند که علاوه بر رفع تمام آلایندگی‌ها و ناخالصی‌ها، کیفیت آب را چند درجه ارتقا می‌دهند و آب با کیفیت بالاتر از آب‌های معدنی در اختیار شما قرار می‌دهند. اما این ۸ نوع فیلتر کدامند و چه کار می‌کنند؟

· فیلتر پلی پروپیلن یا فیلتر الیافی: این فیلتر از الیاف پلیمری ساخته شده است و جلوی رسوبات را می‌گیرد. می‌دانید که در مسیر سیستم آب‌رسانی شهری رسوبات زیادی وارد آب می‌شوند و در مواردی حتی گل و لجن هم داخل آب دیده می‌شود. این فیلتر تمام این موارد را به خوبی حذف می‌کند.

· فیلتر کربن: این فیلتر برای حذف نمک‌های نامحلول به کار برده می‌شود. برخی نمک‌ها در تصفیه خانه صنعتی از بین نمی‌روند و یا در مسیر سیستم لوله‌کشی به آب وارد می‌شوند و توسط این فیلتر تصفیه می‌شوند.

· ممبران اسمز معکوس: این ممبران چند کار مهم انجام می‌دهد. اول اینکه سختی آب را تنظیم و استاندارد می‌کند. یعنی فلزهای سنگین را از آب حذف می‌کند و اجازه نمی‌دهد وارد آب شوند و نیترات و فرآوردهای شیمیایی را به طور کامل از بین می‌برد و نمک‌های محلول در آب را هم شناسایی می‌کند و توسط فرایند یونی جذب می‌کند.

· فیلتر پست کربن: این فیلتر به فیلتر کربن نهایی هم معروف است. اگر هنوز رسوب یا نمک‌های نامحلول در آب باقی مانده باشند این فیلتر آن‌ها را جذب می‌کند.

· فیلتر فرابنفش یا لامپ جیوه: یک لامپ جیوه‌ای که تمام میکروارگانیسم‌های زنده مانند میکروب‌ها، باکتری‌ها، قارچ‌ها و ویروس‌ها را نابود می‌کند.

· فیلتر معدنی: برخی املاح معدنی برای بدن لازمند و نباید از آب حذف شوند. اما برخی املاح ضررهای زیادی برای بدن دارند. در فیلتر معدنی تنها نمک‌ها و املاح مضر از آب حذف می‌شوند.

· فیلتر مادون قرمز یا اینفرارد: این فیلتر سرامیکی برای اکسیژن‌سازی استفاده می‌شود. آب دارای اکسیژن فواید زیادی برای بدن دارد.

· فیلتر قلیایی: می‌دانید که آب اسیدی ضررات جبران ناپذیری روی بدن دارد. این فیلتر pH آب را تنظیم می‌کند و آب قلیایی در اختیار شما قرار می‌دهد و برای پوست و جلوگیری از سرطان‌های پوستی بسیار سودمند است.

این ۸ فیلتر می‌توانند آبی سالم و پاک، بدون مزه و بو و طعم خاص در اختیار شما قرار دهند و از نوشیدن آب لذت خواهید برد. با خرید فیلتر دستگاه تصفیه آب تایوانی نه‌تنها آب سالم و بدون آلودگی خواهید داشت بلکه آبی خواهید نوشید که هم برای سلامتی شما مفید است و هم انرژی بدن شما را تامین می‌کند.

قیمت فیلترهای تصفیه آب

قیمت فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی زیاد نیست. یعنی از بابت تعویض فیلترها نگران نخواهید بود. با صرف یک هزینه کم می‌توانید این فیلترها را خریداری کنید و روی دستگاه خود نصب کنید. انواع فیلترهایی که در بالا به آن‌ها اشاره شد در دستگاه‌های تایوانی مورد استفاده قرار می‌گیرند. قیمت فیلتر قلیایی تصفیه آب، اینفرارد و سایر فیلترهای تصفیه آب رادگسترنوین بسیار کمتر از نرخ بازار است و نگرانی شما کاملا برطرف می‌شود. در ادامه به قیمت فیلتر cck و سافت واتر که دو برند مطرح تایوانی هستند خواهیم پرداخت.

· قیمت فیلتر تصفیه آب cck

CCK یکی از برندهای معروفی است که دستگاه‌های باکیفیتی تولید می‌کند. علاوه بر این دستگاه‌ها، قطعات آن را نیز به صورت مجزا در اختیار شما قرار می‌دهد تا به راحتی بهترین قطعات و لوازم جانبی را روی دستگاه تصفیه خود نصب کنید. قیمت فیلتر cck‌ نسبت به فیلترهای مشابه که در امریکا یا اروپا تولید می‌شوند به مراتب کمتر است.

این قیمت کم به معنای کیفیت پایین آن‌ نیست. سی سی کا این فیلترها را با بهترین تجهیزات و با جدیدترین یافته‌های دنیای علم تولید می‌کند و به دلیل حجم بالای فروش و صادرات گسترده‌ی آن برای رفاه حال مشتریان هم قیمت دستگاه‌ها و هم قیمت فیلترها را بسیار منصفانه و متعادل در نظر می‌گیرد. اگر دستگاه تصفیه آب سی سی کا دارید و احساس می‌کنید که نیاز به تعویض فیلتر دارند می‌توانید همین الان از نمایندگی معتبر این برند در ایران اقدام کنید و بهترین فیلترها را با بهترین کیفیت درب منزل تحویل بگیرید.

· قیمت فیلتر تصفیه آب سافت واتر

سافت واتر هم برند مطرحی است که در تایوان فعالیت می‌کند. این کمپانی بزرگ با بیش از ۶۵ سال تجربه در این زمینه بهترین دستگاه‌ها را روانه‌ی بازار می‌کند و رضایت حداکثری مشتریان را دارد. علاوه بر تولید دستگاه‌های باکیفیت، فیلترها و قطعات این دستگاه هم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و می‌توانید با خیال راحت این فیلترها را برای دستگاه تصفیه آب خود خریداری کنید.

قیمت فیلتر سافت واتر هم در مقایسه با برندهای مشابه کمتر است. یعنی شما با کمترین هزینه می‌توانید بهترین کیفیت را تجربه کنید. تعویض فیلترها هم به راحتی انجام می‌شود.

چند نکته را همیشه در نظر داشته باشید.

· قرار نیست همه‌ی این فیلترها را همزمان با هم عوض کنید. هر فیلتر یک مدت زمان کاری معلوم دارد که بر روی آن درج می‌شود. معمولا از ۶ ماه تا ۲ سال بازه‌ی استفاده‌ی آن‌هاست. فیلتر الیافی بازه‌ی ۶ ماهه تا یک ساله دارد. لامپ جیوه معمولا تا ۲ سال هم بدون ایراد کار می‌کند. باید زمان موردنظر برای هر فیلتر را در نظر بگیرید و بعد از آن اقدام کنید و تعویض فیلترها را انجام دهید.

· هم سافت واتر و هم سی سی کا فیلترهای باکیفیتی تولید می‌کنند که معمولا بازه‌ی زمانی استفاده از آن‌ها هم بسیار بالاست و می‌توانید با خیال راحت از آن‌ها استفاده کنید.

· از اورجینال بودن فیلترها اطمینان حاصل کنید. متاسفانه در حال حاضر هم دستگاه‌های تقلبی و هم فیلترهای تقلبی در بازار زیاد شده‌اند و باید در خرید فیلتر دستگاه تصفیه آب تایوانی نهایت دقت را به کار ببندید تا یک فیلتر باکیفیت خریداری کنید.

· تنها راهی که می‌توانید از اورجینال بودن و کیفیت بالای فیلترهای خود اطمینان حاصل کنید خرید از نمایندگی معتبر سافت واتر و سی سی کا یعنی رادگسترنوین است.

خرید اینترنتی فیلتر تصفیه آب

دیگر نیازی نیست ساعت‌ها در ترافیک بمانید تا به یک فروشگاه بروید و فیلترهای موردنظر خود را پیدا کنید. وقت زیادی هم از شما گرفته نمی‌شود. در خانه می‌نشینید و با چند کلیک فیلترهای موردنظر خود را سفارش می‌دهید و درب منزل تحویل می‌گیرید. این کار چند مزیت عمده دارد.

اول اینکه می‌توانید تمام اطلاعات و ویژگی‌های فیلترها را به دقت مطالعه کنید و قیمت‌ها را با هم مقایسه کنید و سپس اقدام به خرید کنید. دوم اینکه به راحتی می‌توانید فیلترهای موردنظر خود را پیدا کنید. فروشگاه‌های فیزیکی معمولا برخی فیلترها را ندارند و یا نمی‌توانید فیلتر موردنظر خود را پیدا کنید. در ضمن از اورجینال بودن فیلترها هم مطمئن می‌شوید.

راد گستر نوین به عنوان بورس تصفیه آب ایران حالا امکان خرید اینترنتی فیلتر تصفیه آب را هم امکان‌پذیر کرده است. می‌توانید وارد سایت شوید تمام فیلترهای موردنیازتان را ببینید. اطلاعات موردنیاز در مورد آن‌ها را مطالعه کنید و سپس سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. بدون اینکه ساعت‌ها وقت و انرژی خود را در ترافیک  و رفت و آمد هدر دهید.

می‌دانید که راد گستر نوین تمام دستگاه‌های تصفیه آب و قطعات ‌آن را مستقیما از تولیدکننده وارد می‌کند و هیچ واسطه‌ای در کار نیست. برای همین قیمت‌هایی که در رادگسترنوین خواهید دید بسیار کمتر از قیمت بازار است. کافیست قیمت فیلتر قلیایی تصفیه آب یا سایر فیلترها را با نمونه‌های موجود در بازار مقایسه کنید تا به این اختلاف قیمت‌ها پی ببرید.

قیمت فیلتر cck و سافت واتر اورجینال در رادگسترنوین شما را شگفت زده خواهد کرد. این فیلترها اصل هستند و بدون هر گونه مشکل در اختیار شما قرار می‌گیرند. با خرید اینترنتی فیلتر تصفیه آب از مجموعه‌ی بزرگ راد گستر نوین به راحتی و در زمان کمتر می‌توانید این فیلترها را روی دستگاه خود نصب کنید. اگر خودتان تجربه‌ای در زمینه تعویض فیلتر ندارید می‌توانید درخواست دهید تا تکنسین‌های خبره‌ی رادگستر نوین در خانه و یا محل کار شما حاضر شوند و تمام عملیات مربوط به تعویض فیلتر را با هزینه‌ای کم و با بهترین قیمت برای شما انجام دهند. با استفاده از خدمات سرویس‌های دوره‌ای و تعمیرات رادگستر نوین در هر لحظه می‌توانید عملیات‌های نظیر عیب‌یابی دستگاه، تعویض فیلتر و هواگیری و ... را انجام دهید تا همیشه آبی سالم و پاکیزه داشته باشید.

کد خبر 457924

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز