همشهری آنلاین: فهرست جدید پرفروش‌های داستانی نشریه نیویورک‌تایمز درحالی اعلام شد که «تا-نهیسی کوتس» با کنار زدن «استفن کینگ» و «مارگارت اتوود» ‌در صدر فهرست قرار گرفت.

تا-نهیسی کوتس

به گزارش ایسنا، رمان «رقصنده آب» نوشته «تا-نهیسی کوتس» در اولین هفته حضور خود در فهرست پرفروش‌های داستانی بخش جلد سخت (Hard Cover) در جایگاه اول قرار گرفت. رمان «رقصنده آب» درباره مردی با استعدادهای ویژه‌ است که در جنگ میان بردگان و بردگی گیر افتاده است.

رمان «موسسه» نوشته «استفن کینگ» نیز پس از گذشت سه‌ هفته در جایگاه دوم قرار گرفت. این اثر هفته گذشته پس از کنار زدن رمان «وصیت‌ها»  موفق شده بود در صدر فهرست قرار بگیرد. «کینگ» در رمان «موسسه»،‌ داستان کودکانی با مهارت‌های ویژه را روایت می‌کند که پس از ربوده شدن به یک موسسه مخوف منتقل شدند.

«استفن کینگ» که برنده جایزه‌های متعدد ادبی است، خالق بیش از ۲۰۰ اثر ادبی در ژانرهای وحشت و خیال‌پردازی است. آثار او تاکنون بارها مورد اقتباس سینمایی قرار گرفته‌اند. فیلم‌ سینمایی «آن» از رمانی با همین نام از نوشته‌های «کینگ» ساخته شده است.

«وصیت‌ها» نوشته «مارگارت اتوود»‌ نیز که در هفته اول انتشارتش با استقبال قابل توجهی مواجه شده بود در سومین هفته از حضور خود در فهرست پرفروش‌های داستانی این نشریه،‌ در جایگاه سوم قرار گرفت. درباره رمان «وصیت‌ها» ‌که دنباله‌ای بر رمان «‌سرگذشت ندیمه»‌ است آمده: همزمان با پدیدار شدن نشانه‌هایی از فروپاشی «گیلیاد»‌،‌ رازهای قدیمی سه زن را گرد هم می‌آورد. رمان‌ «وصیت‌ها» پیش از چاپ به عنوان نامزد دو جایزه ادبی «بوکر» ‌و «گیلر»‌ معرفی شده بود.

«مامور مرگبار»‌ نوشته «کایل میلز» نیز در اولین هفته حضورش در فهرست رمان‌های پرفروش این نشریه در جایگاه چهارم قرار گرفت.

 همچنین «جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» ‌نوشته «دلیا اوئنز» پس از گذشت ۵۶ هفته حضور در این فهرست در جایگاه پنجم به چشم می‌خورد. این رمان برای هفته‌های متوالی در صدر فهرست قرار گرفته بود.

کد خبر 457675

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha