همشهری آنلاین: نمی‌شود به اخبار شبکه‌های اجتماعی اعتماد کرد اما به هر حال خبر است و گاه تکرار یک خبر می‌تواند به واقعیت منجر شود. اکنون خبرهایی درباره تقاضا یا توجه به بازگشت برانکو شنیده می‌شود.

برانكو

شکست پرسپولیس مقابل شهر خودرو و قبل از آن شکست مقابل سپاهان در تهران، زمزمه‌های نارضایتی از وضعیت سرخ‌های پایتخت را به نجوا تبدیل کرده است و این احتمال می‌رود که آرام آرام نجواها به صداهای بلندتر تبدیل شود.

سرخ‌های پایتخت که سال‌هاست عادت به برتری دارند به راحتی نمی‌توانند پذیرای وضع موجود باشند. در این میان قطع همکاری برانکو با تیم الاهلی باعث شده که او بدون تیم باشد.

گروهی از پرسپولیسی‌ها می‌گویند برانکو در زمان حضور و بعد از رفتن‌اش جنتلمنانه برخورد کرد. حرف تند نزد و از این روی هنوز محبوب است پس باید به سراغ او بازگشت به ویژه آنکه خبر می‌رسد برخی تیم‌های لیگ به دنبال مذاکره با او هستند.

حال تصور کنید که برانکو بازگردد اما در قامت مربی یک تیم دیگر. در آن صورت معلوم نیست هوادارن پرسپولیس چه واکنشی نشان دهند، به ویژه واکنش آنها به هیات مدیره و مدیر عامل باشگاه چندان امیدوار کننده نخواهد بود.

از این روی گفته می‌شود، پرسپولیس نگاهی جدی به مذاکرات احتمالی برانکو با تیم‌های ایرانی و نگاهی زیرچشمی به امکان بازگرداندن او به پرسپولیس دارد.  

کد خبر 457648

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha