مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخلفات مالیاتی برخی مراکز درمانی تاکید کرد: مردم فرار مالیاتی پزشکان را گزارش دهند.

ذوالقدر

سیده فاطمه ذوالقدر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تلاش برخی مراکز درمانی و درمانگاه ها برای فرار مالیاتی گفت: با توجه به مصوبه ای که ما در کمیسیون تلفیق در خصوص مالیات پزشکان داشتیم و با توجه به آماری که مرکز پژوهش ها در خصوص فرار مالیاتی پزشکان ارائه کرده بود، ما پزشکان را ملزم کرده بودیم که حتما از دستگاه کارتخوان استفاده کنند.

وی افزود: ولی متاسفانه بر اساس گزارش هایی که ارائه شده برخی درمانگاه ها و کلینیک های درمانی کارتخوان نصب می کنند ولی به مراجعه کننده می گویند که از دستگاه خود پرداز پول نقد دریافت کرده و هزینه درمانی را به صورت نقد پرداخت کند. این خود یک تخلف است، هنگامی که بازرس مراجعه می کند شاهد دستگاه کارتخوان است ولی این درحالی است که به مراجعه کننده ها می‌گویند از دستگاه خود پرداز نزدیک به آن محل پول دریافت کرده و هزینه را به صورت نقد به آن درمانگاه بپردازند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از سوی دیگر سازمان مالیاتی کشور باید در موضوع عمل های جراحی کنترل های خود را افزایش دهد، نظارت مالیاتی عمل های زیبایی که در برخی درمانگاه های تخصصی انجام می شود باید مورد توجه قرار گیرد.

ذوالقدر ادامه داد: در کنار نظارتی که از سوی دستگاه ها بر این موضوع وجود دارد خود مردم نیز باید بر این موضوع نظارت کنند و در سامانه ای که برای این بحث در نظر گرفته شده تخلفاتی را که شاهد هستند گزارش دهند، همانگونه که کارگران، کارمندان و معلمان مالیات پرداخت می کنند پزشکان نیز باید مالیات پرداخت کنند.

کد خبر 457139

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha