دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۴:۵۲
۰ نفر

همشهری امارات: "یک هفته قبل واسطه‌ای با من تماس گرفت و گفت فدراسیون کویت به دنبالم هست تا مربی تیم ملی این کشور شوم"

مجید جلالی در گفت و گو با همشهری امارات و با بیان این جمله خبر پیشنهاد مربیگری تیم ملی کویت را تایید می‌کند اما خودش هم نمی‌داند که این پیشنهاد چقدر صحت دارد.؛

«دیروز هم همان واسطه با من تماس گرفت و گفت پیشنهاد کویتی‌ها جدی‌تر شده. او گفت آنها می‌خواهند تا مذاکرات را با من جدی‌تر کنند»

 البته این تماس تنها در همین حد بوده و غیر از آقای واسطه هیچ کس دیگری با آقا مجید تماس نگرفته است. اتفاقی که باعث شده تا جلالی خیلی هم پیشنهاد فدراسیون را جدی نگیرد.

 او در این باره به همکار ما می‌گوید: «تجربه خوبی از این پیشنهاد‌ها و رسانه‌ای شدن شان ندارم. نمی‌دانم این خبر چطور به گوش رسانه‌ها رسیده است چون به این واسطه گفته بودم تا مذاکرات جدی نشده، نمی‌خواهم حرفی از این ماجرا به کسی بزنم.»

 او که یک بار پس از رسانه‌ای شدن توافقش با علی پروین برای حضور در پرسپولیس، ضربه بزرگی خورد، از آن تجربه تلخ درس گرفته و نمی‌خواهد تا قراردادش نهایی نشده درباره‌اش با کسی حرفی بزند.

 جلالی البته تا پیش از اعلام خبر علی دایی به عنوان سرمربی تیم ملی، نامزد مربیگری تیم ملی هم بود. او در این باره گفت: «با حاجی مایلی مذاکره کرده بودیم که او مدیر فنی شود و من سرمربی تیم باشم که نشد!»

کد خبر 45709

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز