سه‌شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرکل امور پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از رگبار باران در ۱۲ استان کشور خبر داد.

رگبار باران در نقاط مختلف کشور

به گزارش ایسنا،   احد وظیفه گفت: بر اساس تحلیل آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی تا پایان هفته جاری در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در برخی مناطق استان سیستان و بلوچستان برخی مناطق استان کرمان، جنوب شرق فارس و برخی مناطق هرمزگان رشد ابرهای جوششی، رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: فردا (۱۰ مهر) در برخی مناطق استان گیلان بارش پراکنده و در برخی مناطق استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی افزایش ابر، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید وقتی رخ می‌دهد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ادامه داد: در ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های البرز، تهران و سمنان و در ارتفاعات زاگرس مرکزی رشد ابر، رگبار پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۰ مهر) کمی ابری به‌تدریج همراه با افزایش ابر در بعضی ساعات وزش باد شدید و در بعد از ظهر بارش خفیف باران پیش‌بینی می‌شود. دمای هوا در این روز در گرم‌ترین زمان به ۳۱ درجه سانتی‌گراد و در خنک‌ترین زمان به ۱۷ درجه سانتی‌گراد می‌رسد. آسمان پایتخت پنجشنبه (۱۱ مهر) کمی تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد با بیش‌ترین و کم‌ترین دمای ۲۹ و ۱۸ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 457056

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha