همشهری آنلاین: معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که طی هماهنگی‌هایی که با سازمان برنامه انجام دادیم و بر اساس دستورالعمل پرداخت حقوقی که سازمان برنامه و بودجه صادر کرده است، حق‌التدریس شاغلین و حقوق نیروهای خرید خدمتی از مهر ماه به صورت ماهانه پرداخت می‌شود.

تركمن

علی الهیار ترکمن در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پرداخت ماهانه حق التدریس شاغلین و نیروهای خریدخدمات توضیحاتی ارائه و اظهار کرد: ماه گذشته اخباری از رایزنی‌ با سازمان برنامه و بودجه منتشر شد  که در راستای اجرای بند کاف تبصره ۱۲ قانون بودجه است. در این بند اشاره شده است که دستگاه‌های اجرایی باید تمام مواردی که ماهیت حقوق دارد را به صورت منظم و ماهانه همانند حقوق پرداخت کنند.

وی افزود: در آموزش و پرورش غیر از حقوق کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی چهارقلم دیگر ماهیت حقوق دارند که حق‌التدریس آزاد، حق‌التدریس شاغلین، حقوق نیروهای خرید خدمت و سرباز معلم‌ها را شامل می‌شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه از سال ۹۷ حقوق سرباز معلم‌ها و حق التدریس‌های آزاد را به صورت ماهانه پرداخت می‌کنیم و معوقه‌ای در این دو قلم نداشته‌ایم گفت: دو قلم حق‌التدریس شاغلین و نیروهای خرید خدمتی معوقه می‌شد که باید پرداخت آن طبق قانون به صورت ماهانه انجام می‌گرفت.

الهیار ترکمن ادامه داد: طی هماهنگی‌هایی که با سازمان برنامه انجام دادیم و بر اساس دستورالعمل پرداخت حقوقی که سازمان برنامه و بودجه صادر کرده، حقوق این دو گروه نیز از مهر ماه به صورت ماهانه پرداخت می‌شود.

کد خبر 456760

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha