همشهری‌آنلاین: شهردار تهران در مراسم بهره‌برداری از ایستگاه مترو میدان امام حسین (ع) و ١۴ سامانه جدید هواساز، درباره سرنوشت طرح ترافیک خاطرنشان کرد: قرار است بعد از بررسی و تصویب در شورای ترافیک شهر تهران که ۶ دستگاه عضو آن هستند، نتیجه اعلام بشود.

حناچي 833

ایستگاه مترو میدان امام حسین (ع) و ١۴ سامانه جدید هواساز با حضور شهردار و رئیس شورای‌ اسلامی شهر تهران ظهر شنبه ششم مهر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شهرنوشت، پیروز حناچی شهردار تهران، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر و علی اعطا و شهربانو امانی از اعضای شورای‌شهر تهران به همراه حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران با حضور در ایستگاه مترو میدان شهدا سوار قطار شدند و در ایستگاه امام حسین (ع) در برنامه بهره‌برداری از ١۴ سامانه جدید هواساز در خط ۶ مترو و ایستگاه میدان امام حسین (ع) حضور یافتند.

شهردار تهران در حاشیه این بهره‌برداری گفت: امروز در این مراسم، ایستگاه تقاطعی میدان امام حسین (ع) و ١۴ سامانه جدید هواساز میان‌تونلی به بهره‌برداری رسیدند که نقش بسیار مهمی در امنیت و ایمنی مترو دارند؛ با همین آهنگ در توسعه مترو پیش خواهیم رفت.  

او ادامه داد: هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید سرفاصله خطوط ١، ٢، ۴، ۶ و ٧ کاهش پیدا کرده که این امر ارتباط مستقیم با افتتاح هواکش‌های میان‌تونلی دارد. امروز می‌توانیم بگوییم بار مترو در ساعات پیک توزیع می‌شود.

حناچی درباره تحویل مراکز بهاران به بهزیستی نیز گفت: به محض این‌که بهزیستی آماده تحویل آن‌ها باشد، ما نیز آمادگی واگذاری داریم، البته این امر منوط به تایید شورای شهر است. به طور طبیعی، همه با پیشرفت در موضوعات اجتماعی موافق هستیم.

کد خبر 456656

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha