سه‌شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۸
۰ نفر

بازیکنان پرسپولیس معتقدند اگر برانکو روی نیمکت بود هرگز به عبدی میدان نمی‌داد.

برانكو

پرسپولیس روز یکشنبه در داربی سنتی پایتخت توانست با یک گل حریف خود را شکست دهد و یک‌بار دیگر در کورس قهرمانی قرار بگیرد. سرخپوشان در شرایطی استقلال را شکست دادند که در نیمه اول اصلا نتوانسته بودند بازی خوبی انجام دهند و اگر درخشش بیرانوند و کمی شانس نبود نتیجه طور دیگری رقم می‌خورد. با این حال آنها در نیمه دوم با تعویض طلایی کالدرون به گل رسیدند و سرمربی آرژانتینی سرخپوشان هم مثل برانکو در نخستین داربی خود توانست به پیروزی برسد.

بعد از گذشت ۲روز از این مسابقه، بازیکنان پرسپولیس همچنان به تحلیل این مسابقه می‌پردازند. بعضی از سرخپوشان اعتقاد دارند اگر هنوز هم برانکو هدایت تیم را برعهده داشت پرسپولیس هرگز نمی‌توانست در این دیدار پیروز شود. این دسته از بازیکنان معتقدند در شرایطی که این دیدار کاملا گره خورده بود کالدرون با تعویض و اعتماد به عبدی مهاجم جوان تیمش توانست نتیجه بازی را تغییر دهد. اتفاقی که درصورت حضور برانکو قطعا رخ نمی‌داد و سرمربی کروات پرسپولیس هرگز حاضر نبود به جوانان تیمش در این بازی مهم میدان بدهد و ترجیح می‌داد از بازیکنان دیگری استفاده کند.

البته گروهی دیگر از بازیکنان هم بر این باور هستند که درصورت حضور برانکو اصلا این بازی گره نمی‌خورد و در همان نیمه اول کار استقلال را تمام می‌کردند. نکته جالب اینجاست که برانکو هم در نخستین داربی خود با گل بازیکن جوان آن روزهای تیمش یعنی علیپور به پیروزی رسید. البته علیپور پیش از پیوستن برانکو خودش را نشان داده بود اما اعتماد به عبدی کاری بود که فقط از کالدرون برمی‌آمد.

کد خبر 456204

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha