همشهری‌آنلاین: دپارتمان حمل‌ونقل کمیسیون اروپا در نامه‌ای از شهردار تهران به دلیل پیوستن به کمپین روز جهانی بدون خودرو تشکر کرد و خواست این رویداد جای ثابتی در تقویم شهری بیابد.

روز جهانی دوچرخه 833

به گزارش  شهرنوشت دپارتمان حمل‌ونقل کمیسیون اروپا خطاب به شهردار تهران تقدیرنامه‌ای را به شرح زیر ارسال کرده است:

جناب آقای حناچی، شهردار محترم تهران

مایه خوشحالی است که برای نخستین بار، تهران با هدف مشارکت در کمپین کمیسیون اروپا «هفته اروپایی حمل‌ونقل» در این رویداد ثبت‌نام کرده است.

همان‌طور که می‌دانید این رویداد برجسته‌ترین پویش جهانی است که به موضوع حمل‌ونقل پایدار شهری و نیز استفاده از شیوه‌های پاک‌تر و فعال‌تر به عنوان جایگزین در حوزه حمل‌ونقل می‌پردازد. سال گذشته حدود ۲۸۰۰ شهر از ۵۴ کشور در این رویداد ثبت‌نام کرده‌اند. بسیار خوشحال‌ایم که نام شهر تهران را در لیست جاری می‌بینیم.

مایل‌ام از ابتکار شما در راه‌اندازی سه‌شنبه‌های بدون خودرو قدردانی کنم. حمل‌ونقل عمومی جایگزین مهمی برای خودروهای شخصی است. ما نیز به نوبه خود شما را تشویق می‌کنیم تا با ساماندهی فعالیت‌های اینچنین و اجرایی‌کردن گام‌های ضروری در جهت رسیدن به نقطه‌ای که شیوه‌های جدید برای همگان در دسترس و از نظر مالی قابل تأمین باشند، تلاش کنید.

مشتاق شنیدن خبرهای مشارکت شما در این پویش در طول سال هستیم. همچنین امیدواریم این رویداد جای ثابتی در تقویم شهری شما بیابد.

با احترام

کلیر دِپِره
رئیس دپارتمان

کد خبر 456155

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha