چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۸
۰ نفر

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، نمایشگاه‌های مختلف فرهنگی و هنری شامل عکس، پوستر، کتاب و... در بخش‌های مختلف تهران و از جمله پهنه غرب تهران برپا شده است.

نمایشگاه دفاع مقدس

این نمایشگاه‌ها با مشارکت پایگاه‌های بسیج و شهرداری مناطق دایر شده تا بیانگر یاد و خاطره ۸ سال دفاع‌مقدس باشد. در زیر نشانی محل برپایی نمایشگاه‌ها آمده و شهروندان می‌توانند تا پایان هفته به این مکان‌ها مراجعه کنند.  

منطقه ۵:محل برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس در ساختمان شهرداری منطقه است و شهروندان می‌توانند برای دیدن عکس‌ها و خرید کتاب‌ها به این ساختمان مراجعه کنند.  
منطقه ۹:بوستان المهدی(عج) به‌عنوان بزرگ‌ترین بوستان منطقه ۹ امسال هم‌ محل برپایی نمایشگاه هفته دفاع‌مقدس است. در این بوستان پیش‌بینی شده در طول روز در ۲ سئانس نمایش‌هایی هم اجرا شود.  
منطقه ۲۱:در منطقه ۲۱ امسال ساکنان محدوده تهرانسر و شهرک پاسداران میزبان شهروندان مراجعه‌کننده به نمایشگاه دفاع‌مقدس خواهند بود. امسال نمایشگاه در بوستان شهدای گمنام برگزار می‌شود.  
منطقه ۲۲:بوستان شهدای خلیج‌فارس سال‌ها محل برپایی نمایشگاه دفاع‌مقدس بوده و امسال هم شهروندان می‌توانند به این بوستان برای تماشای عکس‌ها و فیلم‌های مستند مراجعه کنند.  
 

کد خبر 456111

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha