مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۸۶ - ۰۶:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از ورود 60 دستگاه اتوبوس مگاترانس تا پایان سال به جمع اتوبوس‌های فعلی سامانه تندور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شهر، به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران، حسین بیژنی با بیان این مطلب گفت: تا پایان سال امسال چهار  دستگاه اتوبوس دوکابین ساخت خارج برای تست وارد خطوط سامانه تندرو می‌شود و تا چهار ماه آتی همه اتوبوس‌های خط مذکور از این نوع اتوبوس‌ها خواهد بود.

وی با بیان این‌که میزان جابه جایی مسافر در خطوط سامانه اتوبوس‌های تندور بیش از 300‌هزار نفر در روز است تصریح کرد: قبل از شروع به کار خطوط BRT زمان لازم برای طی مسیر غرب به شرق تهران حدود یک ساعت و نیم طول می کشید که این زمان به حدود یک ساعت کاهش یافته است.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ادامه داد: راه اندازی خطوط سامانه BRT تاثیر قابل ملاحظه ای در ترافیک خیابان های مسیر داشته و بسیاری از شهروندانی که در گذشته برای طی محورهای شرقی- غربی شهر تهران از اتومبیل های شخصی استفاده می‌کردند از امکانات خطوط سامانه اتوبوس‌های تندور بهره می گیرند که درنتیجه باعث کاستن از بار ترافیک منطقه نیز شده است.       

کد خبر 45515

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز