جمعه ۳۱ شهریور ۱۳۸۵ - ۱۱:۵۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: گزارش مجله آلمانی "اشترن" درباره آشنایی قبلی مادر ناتاشا کامپوش، دختری که 10 سال در بند اسارت بود، با فرد رباینده باعث جنجال بسیار شده‌است.

"ناتاشا کامپوش" دختر 18 ساله اهل اتریش، در سن 10 سالگی در حالی که در راه مدرسه بود توسط مردی که بعداً هویت وی "ولفگانگ پروکوپیل" تشخیص داده شد، ربوده و به یک سلول زیر زمینی منتقل شد.

او چندی قبل و پس از 10 سال زندگی در زیر زمینی که در آهنی 180 کیلویی داشت، توانست از یک موقعیت استفاده کرده و از دست آقای پروکوپیل بگریزد اما دقایقی بعد که این مرد متوجه فرار ناتاشا شد با انداختن خود زیر یک ترن در حال حرکت خودکشی کرد.

در حالی که تلاش روانشناسان برای صحبت و گرفتن اطلاعات از ناتاشا ادامه دارد، یک مجله آلمانی با افشای گفته‌های یک شاهد، شکل دیگری به این پرونده داد.

در این مجله آمده است که از سال‌ها قبل و زمانی که ناتاشا نوزاد بوده، پدر و مادرش مرتباً در رستورانی غذا می‌خورده‌اند که آقای پروکوپیل هم در آن حضور داشته و حتی او چندین بار با آنها سر یک میز نشسته ‌است.

از سوی دیگر یکی ار دوستان نزدیک خانم "بریجیتا سیزی" مادر ناتاشا با انتقاد شدید از این زن عنوان کرد که او هرگز دخترش را دوست نداشته و تا سال‌ها پس از گم شدن او نیز با آقای پروکوپیل دیدارهایی در آن رستوران داشته‌‌ است.

اظهارات این شاهد در حالی صورت می‌گیرد که ناتاشا چندی قبل اعتراف کرد که سال گذشته به کوه‌های برفی اطراف وین رفته و با رباینده‌اش اسکی کرده ‌است.

این اعتراف ناتاشا سؤالات بیشتری را در ذهن همگان بر انگیخت. از جمله اینکه او چرا زودتر اقدام به فرار نکرده ‌است.

گرچه ادعاهای مجله اشترن تنها بر اساس گفته‌های یک شاهد نامطمئن است و هیچ مدرکی برای اثباتش وجود ندارد، اما به هر حال این ادعا شک بسیاری را در مورد این پرونده پیچیده برانگیخته است.

مادر ناتاشا، تمامی ادعاهای این مجله را تکذیب و انکار کرده‌است.

کد خبر 4549

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز