همشهری آنلاین:| قبض کاغذی تلفن ثابت مشترکان خراسان شمالی از مهرماه حذف و صورتحساب آن برای پرداخت با پیامک ارسال می‌شود که به گفته مدیر مخابرات منطقه استان با این اقدام، سالانه حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در کاغذ صرفه‌جویی خواهد شد.

قبض کاغذی تلفن ثابت در خراسان شمالی از مهرماه حذف می‌شود

علی رضا هاشمی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حذف قبض کاغذی تلفن ثابت برای حفظ و صیانت از منابع ملی و طبیعی و تحقق دولت الکترونیک انجام می شود.

وی گفت: با اجرای این طرح می توان ضمن استفاده بهینه از تمام ظرفیت‌های دولت الکترونیک، مبلغ صرفه جویی را در توسعه زیرساختی شبکه و فناوری اطلاعات و خدمت رسانی بهتر به مشتریان صرف کرد. 

وی با بیان این که پرداخت‌های غیرحضوری در کاهش تردد و آلایندگی محیط زیست نیز تأثیر دارد افزود: این کار سرعت در پرداخت را نیز در پی خواهد داشت.

وی گفت: با حذف قبض کاغذی صورتحساب تلفن ثابت به صورت ماهانه و با روش ارسال پیامک به مشترکان اطلاع رسانی می شود و برای سازمان هایی که چند قبض تلفن ثابت دارند، ایمیل جمع قبوض ارسال خواهد شد.

وی با اشاره به راه های دیگر اطلاع یافتن مشترکان از کارکرد تلفن ثابت خود افزود: مشترکان می توانند از طریق تماس با شماره ۲۰۰۰ و استفاده از کد #  ۲۰۲۰* از طریق تلفن همراه و همچنین از طریق درگاه اینترنتی شرکت مخابرات ایران به نشانی WWW.TCI.IR ضمن دریافت کارکرد تلفن ثابت خود به صورت لحظه‌ای، نسبت به پرداخت آن نیز اقدام کنند. 

 خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت و مخابرات این استان یک‌ میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک تلفن‌ ثابت و سیار دارد.

از این تعداد ۳۰۰ هزار نفر مشترک تلفن ثابت و یک میلیون و ۱۰۰ هزار مشترک تلفن‌های سیار همراه اول هستند.

کد خبر 454416

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha