معاون نظارت بر کالاهای سرمایه ای و و خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: تعیین قیمت تمام شده خودروهای تولیدی شرکت مدیران خودرو در دست بررسی است.

خودرو 833

به گزارش پایگاه خبری وزارت صنعت، وحید منایی با اشاره به افزایش چند باره قیمت محصولات شرکت مدیران خودرو اعلام کرد: ضرورت هماهنگی شرکت‌های تولید کننده خودرو با سازمان حمایت در هر گونه تغییر قیمت به شرکت ها ابلاغ شده است.

او ادامه داد: درباره موضوع گران‌فروشی محصولات شرکت مدیران خودرو، با توجه به شکواییه های متعددی که در این زمینه دریافت شده، مستندات بهای تمام شده محصولات این شرکت را مطالبه کرده‌ایم و موضوع تعیین قیمت تمام شده خودروهای تولیدی این شرکت، در دفتر بررسی قیمت سازمان حمایت در دست بررسی است.

  • باکس
  • تعیین تکلیف خودروهای میتسوبیشی

معاون سازمان حمایت با اشاره به اقدام شرکت آرین موتور پویا، واردکننده انواع خودرو میتسوبیشی، برای دریافت مابه التفاوت تحویل خودرو از خریداران، اعلام کرد: دریافت مبلغ مابه التفاوت در قراردادهای پیش فروش خودرو، مطابق مصوبه مرتبط با ترخیص خودروهای دپویی در گمرک بوده است.

وحید منایی توضیح داد: به اعتقاد ما آرین موتور پویا به صورت علی‌الحساب و به منظور تسریع در ترخیص و تحویل خودرو به مشتریان نسبت به دریافت مبلغ مابه التفاوت اقدام کرده است. منایی گفت: این شرکت در این ارتباط مستندات مرتبط با بهای تمام شده واردات خودروهای مذکور را به سازمان حمایت ارائه کرده تا پس از احصای قیمت تمام شده و ابلاغ آن، نسبت به تسویه حساب با خریداران اقدام کند.

کد خبر 453854

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha