سه‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷
۰ نفر

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، در ادامه لغو سفرهای مهم خود، سفر به هند را ۲ هفته پیش از انجام آن لغو کرد.

نتانیاهو

به گزارش هآرتص، قرار بود این سفر یک هفته پیش از انتخابات اسرائیل برگزار شود. دفتر نخست‌وزیری اسرائیل اعلام کرده است که نتانیاهو با نارندرا مودی همتای هندی خود در این‌باره تلفنی صحبت کرده و ۲ نفر تأیید کرده‌اند که این سفر بعد از انتخابات انجام شود.

براساس گزارش‌های رسانه‌ای، اسرائیل امیدوار بود در این سفر، قرارداد فروش تجهیزات پیشرفته نظامی ازجمله هواپیماهای جاسوسی، هواپیماهای بدون‌سرنشین، موشک‌های ضدتانک، توپخانه و سیستم‌های راداری را نهایی کند.

این نخستین سفر مهم نتانیاهو نیست که به‌خاطر نگرانی‌های انتخاباتی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی لغو می‌شود؛ او با اصرار فراوان ژاپنی‌ها را متقاعد کرد که در ‌ماه جولای به توکیو سفر کند اما آن سفر هم به‌خاطر ملاحظات انتخاباتی لغو شد. دفتر نخست‌وزیری اعلام کرده است سفر به ژاپن به تعویق افتاده است اما رسانه‌ها گزارش داده‌اند که این سفر لغو شده است. نتانیاهو در زمستان گذشته سفر به مسکو برای ملاقات با ولادیمیر پوتین را هم به‌دلیل مشابهی لغو کرد.

همه این سفرها، با انگیزه افزایش شانس نتانیاهو برای پیروزی در انتخابات برنامه‌ریزی شده بود اما همه آنها به‌خاطر نگرانی‌های انتخاباتی لغو شده‌اند.

کد خبر 453848

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha