همشهری آنلاین: دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم امشب عزاداری محرم درباره عملیات انتقامی حزب الله در جنوب لبنان و وحشت صهیونیست‌ها از پاسخ مقاومت مسائلی را بیان کرد.

نصرالله

به گزارش ایسنا، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در ابتدای سخنان خود اظهار داشت: خدا را برای این توفیق و پیروزی شکر می کنیم. از رزمندگان و فرماندهانی که طی این 8 روز در طول مرز با فلسطین اشغالی همواره آماده بودند تشکر می کنیم.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: از خبرنگارانی که برخی زندگی خود را به خطر انداختند و از تحلیلگرانی که توضیحات کافی را ارائه کردند تشکر می کنم.

سیدحسن نصرالله تاکید کرد: به برکت مجاهدان دستاورد مهم تثبیت معادله بازدارندگی دشمن محقق شد.

وی خاطرنشان کرد: پیشتر گفته بودیم از لبنان و در طول مرز پاسخ اقدامات صهیونیست ها را خواهیم داد که این موضوع صورت گرفت و این نقطه قوت مقاومت به شمار می آید.

دبیرکل حزب الله لبنان بیان داشت: ترسی که بعد از سخنرانی در خصوص پاسخ در دشمن ایجاد شد تنبیهی برای دشمن بود و آن‌ها مرز را کامل تخلیه کردند و هیچ سرباز یا خودروی زرهی در طول مرز مشاهده نکردیم.

سید حسن نصرالله ادامه داد: من به دشمن گفتم حد و حدود خود را نگه دارد اما همه آنها فرار کردند و میدان را خالی کردند و دشمن تا عمق 7 کیلومتری هیچ گونه حرکتی نداشت.

او تاکید کرد که حزب‌الله از این تاریخ به بعد در رویارویی با دشمن صهیونیست هیچ مرزی نمی‌شاسد و هیچ خط قرمزی نخواهد داشت.

کد خبر 453735

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha