همشهری آنلاین: مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در باره شکایت برانکو از باشگاه گفت؛ تقاضای مالی او سنگین است و باید مذاکره کنیم، سرمربی جدید هنوز پولی نگرفته و قول داده‌ام تا هفته آینده رضایت همه طلبکاران را بگیرم.

انصاري‌فرد

محمدحسن انصاریفرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با شبکه خبر، به سوالات مختلفی پاسخ داد که چکیده آن بدین شرح است:

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره ضرب الاجل AFC به این باشگاه گفت: یکسری شکایت‌ها هست که باید رضایت شاکیان را بگیریم. یکسری شکایت‌ها هم به فیفا هست مثل برانکو که در صدد هستیم در خارج از کشور در ترکیه یا دبی با وی جلسه ای بگذاریم. درخواست برانکو زیاد است و الان در صندوق باشگاه پولی نیست. بنده با آگاهی از این مشکلات، قبول مسئولیت کرده ام و می دانستم مشکلات چیست.

انصاریفرد اظهار کرد: خدا را شکر جلسات خوبی را با اعضای سازمان لیگ داشتیم. مهلت دو، سه هفته‌ای را گرفته ایم تا رضایت شاکیان را بگیریم. مهمترین مسئله صورت‌های مالی و حسابرسی است که شفاف به فیفا و AFC اعلام کنیم. صورت مالی منوط به گرفتن رضایت شاکیان است. در این چند روز جلساتی با شاکیان داشتیم و داریم توافقنامه‌ای را امضا می‌کنیم. قول داده‌ایم ظرف دو هفته آینده، رضایت تمام شاکیان را بگیریم. گرفتن مجوز حرفه‌ای در اولویت کارهای باشگاه است. کار، سنگین و سخت است. چند جلسه با اسپانسرهای مختلف داشتیم. منابع درآمدی خوبی داریم. جلسه ای با یکی از حامیان مالی خودمان داریم.

  • کالدرون هنوز پولی نگرفته است

وی افزود: حامی مالی ما از قبل ۱۵ میلیارد تومان پرداخت کرده و برای شاکیان هزینه شده است. امیدوارم ظرف چند روز آینده از حامی مالی دریافتی خوبی داشته باشیم تا پیش پرداختی بازیکنان و مربیان تیم را داشته باشیم. هنوز به کالدرون و دستیارانش پولی پرداخت نشده است. باید برنامه‌ریزی کنیم تا این پرداختی‌ها را داشته باشیم و تیم در کمال آرامش کارش را انجام بدهد.

نمی‌توان رقم دقیقی از بدهی‌ها گفت. وقتی راه آهن را خصوصی کردیم فکر می‌کردیم ۵ میلیارد بدهی داشته باشد ولی وقتی فراخوان زدیم دیدیم ۱۸ میلیارد بدهی دارد که همه را تسویه کردیم.

  • احتمال جذب بازیکن جدید و درخواست علیپور برای جدایی

انصاریفرد در خصوص احتمال جذب یک مهاجم و هافبک جدید تاکید کرد: دیگر جایی برای خرید بازیکن جدید نداریم و نمی ‌وانیم بازیکن دیگری بگیریم. علیپور پیشنهادات خیلی خوبی را داشته است که انجام نشده. نمی‌توانیم در این شرایط اجازه جدایی به بازیکنی بدهیم. شرایط را برایش توضیح دادم و فکر می‌کنم قانع شود.

کد خبر 453545

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha