همشهری آنلاین: پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران برای نیمسال اول سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ نسبت به پذیرش بدون آزمون دانشجوی کارشناسی ارشد و دکتری اقدام می‌کند.

دانشگاه تهران

به گزارش همشهری آنلاین، پذیرش دانشجو در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران برای نیمسال اول سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸، با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بر اساس سوابق تحصیلی و مصاحبه صورت می‌گیرد.

‌پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران‬ برای مقطع دکتری در رشته مشاوره و برای مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های مدیریت در سوانح طبیعی، مدیریت کسب و کار گرایش استراتژی، حقوق خصوصی، مشاوره گرایش مشاوره خانواده و مهندسی معماری برای نیمسال اول سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ از طریق بررسی سوابق آموزشی-پژوهشی و مصاحبه دانشجو می‌پذیرد.

ثبت‌نام الکترونیکی داوطلبان از روز یکشنبه سوم شهریور ماه ۹۸ آغاز شده و تا روز جمعه ۲۲ شهریور ماه از طریق وبگاه معاونت آموزشی دانشگاه تهران ادامه دارد.

برای داوطلبان تحصیل در مقطع دکتری، مصاحبه تخصصی با توجه به سوابق تحصیلی، علمی، پژوهشی، افتخارات علمی و فوق برنامه و سوالات تخصصی از رشته مورد تقاضا انجام می‌شود و ۷ برابر ظرفیت پذیرش در رشته برای شرکت در مصاحبه دعوت می‌شوند.

داوطلبان تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری بدون آزمون پردیس بین‌المللی ارس لازم است حداکثر تا ۳۱ شهریور ماه ۹۸ از مقطع قبلی فارغ‌التحصیل شده باشند. هر داوطلب می‌تواند فقط یک رشته از میان رشته‌های پذیرنده انتخاب کند.

  • منبع: برگرفته از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه تهران
کد خبر 452696
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha