چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: بیست و پنجمین فیلم از مجموعه سینمایی جیمز باند آوریل ۲۰۲۰ با نام «برای مردن وقت نیست» روی پرده سینماهای جهان می‌رود.

جيمز باند 25 با نام براي مردن وقت نيست

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، رونمایی از نام اصلی «جیمز باند ۲۵» با انتشار ویدئویی ۳۰ ثانیه‌ای در صفحه‌های رسمی توییتر و یوتیوب جیمز باند انجام شد؛ فیلمی که دانیل کریگ را در آخرین هنرنمایی به نقش مامور مخفی ۰۰۷ به تصویر می‌کشد. این ویدئو تا امروز فقط در توییتر بیش از ۲.۴ میلیون بار دیده شده است. صفحه رسمی جیمز باند در این شبکه اجتماعی ۴۸۰ هزار دنبال‌کننده دارد.

«برای مردن وقت نیست» تازه‌ترین فیلم از مجموعه جیمز باند پس از «اسپکتر» است و ابتدا قرار بود دنی بویل روی صندلی کارگردانی آن بنشیند اما این فیلمساز برنده اسکار سال گذشته به دلیل داشتن اختلاف با تهیه‌کنندگان از پروژه کنار کشید و کری فوکوناگا جانشین او شد. این کارگردان ۴۲ ساله آمریکایی سابقه ساختن فیلم تحسین‌شده «جانوران بدون کشور» و سریال پربیننده «کارآگاه حقیقی» را در کارنامه دارد.

کریگ که برای پنجمین و آخرین بار نقش جیمز باند را در این مجموعه ایفا می‌کند، از فیبی والر-بریج دعوت کرد تا دستی سر و روی فیلمنامه بکشد و کمی به شوخی‌های آن اضافه کند. والر-بریج ۳۴ ساله خالق و یکی از بازیگران اصلی سریال کمدی «فلیبگ» است که دو فصل آن در سه سال اخیر از شبکه بی‌بی‌سی روی آنتن رفته است.

از دیگر بازیگران پروژه جنجالی و نفرین‌شده «برای مردن وقت نیست» می‌توان به رالف فاینس، کریستف والتس در نقش بلافیلد، روری کینیر، بن ویشا و لیا سیدو اشاره کرد. ضمن اینکه رامی ملک، بازیگر برنده اسکار و لاشانا لینچ، ستاره «کاپیتان مارول» هم دیگر نقش‌های اصلی را در جیمز باند ۲۵ ایفا می‌کنند.

کد خبر 452287

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha