همشهری آنلاین: در حالی که سرمایه‌گذاران در انتظار انتشار صورت مذاکرات نشست ماه جولای فدرال رزرو هستند تا سرنخ‌هایی احتمالی از کاهش بیشتر نرخ بهره در آمریکا به دست بیاورند، قیمت طلا پس از بازگشت به بالای ۱۵۰۰ دلار در جلسه قبل امروز نسبتا کم نوسان بود.

طلا 833

تسنیم به نقل از رویترز نوشت: قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱ درصد کاهش نسبت به رقم پایانی جلسه قبل به ۱۵۰۵ دلار و ۴۲ سنت رسید. قیمت فلز زرد دیروز افت بیش از یک درصدی روز دوشنبه را جبران کرد و بار دیگر به بالای ۱۵۰۰ دلار رسید. قیمت طلا در بازار آمریکا نیز امروز به رقم ۱۵۱۶ دلار و ۲۰ سنت رسید.

اکنون سرمایه‌گذاران روی صورت مذاکرات نشست ماه جولای فدرال رزرو متمرکز شده‌اند که قرار است روز چهارشنبه منتشر شود.

سرمایه‌گذاران همچنین منتظر نشست سالانه بانک مرکزی آمریکا و نشست گروه ۷ در اواخر این هفته هستند تا ببینند سیاست‌گذاران قصد دارند برای تقویت رشد اقتصادی چه اقداماتی را به اجرا بگذارند.

تجار احتمال کاهش ۲۵ واحدی نرخ بهره در آمریکا در ماه سپتامبر را حدود ۹۴ درصد ارزیابی کرده‌اند.

حجم دارایی‌های اس پی دی آر گلد تراست بزرگترین صندوق سرمایه‌گذاری در بازار طلا روز سه‌شنبه با ۰.۲۱ درصد افزایش به ۱۸۴۵.۱۷ تن رسید.

شاخص ارزش دلار در برابر سبد ارزهای معتبر جهانی پس از فاصله گرفتن از بالاترین رقم ۳ هفته گذشته که در روز دوشنبه به ثبت رسیده بود، امروز نسبتا ثابت بود.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز سه‌شنبه اعلام کرد حتی اگر اقتصاد آمریکا در کوتاه‌مدت آسیب ببیند، وی باید در جبهه تجاری با چین مقابله نماید، زیرا پکن ده هاست که در حال فریب واشنگتن است.

کد خبر 452274

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha