شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۸
۰ نفر

از دیشب بوندس‌لیگا و لالیگا همزمان با بازی بارسا در زمین بیلبائو و بایرن‌مونیخ با هرتابرلین آغاز شد.

لاليگا

لالیگا این فصل رکورد نقل‌ و انتقالات را با ۱۲۶۶میلیون یورو شکست و این در حالی است که حدود ۲ هفته دیگر تا پایان مهلت نقل ‌و انتقالات باقی مانده و ممکن است ستاره‌های دیگری هم خریداری شوند که مهم‌ترین آنها احتمالا خرید نیمار توسط بارسا یا رئال و انتقال پوگبا به رئال خواهد بود. مسی که در بازی دیشب غایب بود و تمام تابستان را بعد از ناکامی با آرژانتین در کوپا آمریکا در تعطیلات گذراند، ویدئویی از خودش منتشر کرده که او را در زمین فوتبال ساحلی اختصاصی خودش نشان می‌دهد.

مسی با انتشار این ویدئو می‌خواست ثابت کند که در حال تمرینات اختصاصی آماده‌سازی برای آغاز لیگ است. مسی مشکل عضله ساق دارد اما در فیلم نشانی از مصدومیت دیده نمی‌شود. او شانزدهمین فصل پیاپی فوتبالش را با پیراهن بارسا سپری خواهد کرد که بین بازیکنان فعلی لالیگا این یک رکورد است. اخیرا الکس فرگوسن مسی را بازیکن بارسلونا خواند، ستاره‌ای که در هیچ تیم دیگری ندرخشیده و از نظر فرگی کبیر، کریستیانو رونالدو بازیکنی است که حتی در یک تیم دسته‌چندمی هم قادر است هت‌تریک کند.

بعد از مسی رکورد بازی برای یک تیم در فصل‌های پیاپی در دست سرخیو راموس است با ۱۵فصل. سوریانو از ویارئال با همین رکورد و مارسلو از رئال با ۱۴فصل پیاپی در رده‌های بعدی قرار دارند. کریس رونالدو هم تمرینات اختصاصی دارد و فعلا از تمرینات گروهی دور است. او هم ویدئویی از خودش منتشر کرده که درازکش در حال تماشای سوپرجام اروپاست و همسر آینده‌اش با دستگاه ماساژ مراقب اوست. یوونتوس یک هفته دیگر فوتبال اروپا را داغ‌تر خواهد کرد و شنبه آینده در زمین پارما بازی اول خود در سری A را انجام خواهد داد.

کریستیانو همانطور که در فیلم معلوم است، در عضله پشت ساق مشکل دارد و برای بازی با تیم ب یوونتوس مرخصی استعلاجی دریافت کرده است. ساعت ۱۹:۳۰امروز رئال در زمین سلتاویگو به میدان می‌رود که افتتاحیه ساده‌ای نیست. ساعت ۱۸ امروز در بوندس‌لیگا دورتموند با آگزبورگ بازی دارد. در انگلیس مسوت اوزیل و کولاشیناچ بعد از آن حاشیه‌های مربوط به خفت‌گیری از این دو بازیکن به ترکیب برگشته‌اند و می‌توانند ساعت۱۶ امروز آرسنال را مقابل برایتون همراهی کنند. اما بازی بزرگ این هفته را ساعت۲۱ امشب من‌سیتی و تاتنهام در منچستر برگزار می‌کنند و لیورپول هم یک بازی نه چندان سخت در زمین ساوتهمپتون دارد.

کد خبر 451814

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha