همشهری آنلاین: تعدادی از اعضای دبیرخانه دانشجویی و جوانان شهرداری تهران با مشارکت شیرخوارگاه آمنه، باز پیرایی بخش‌های مختلف این مرکز را آغاز کرده‌اند.

دانشجويان شيرخوارگاه آمنه

فروغ افشاری سرپرست شرکت کنندگان در بازپیرایی شیرخوارگاه آمنه گفت: طراحی محیط جدید، نقاشی و رنگ آمیزی بخش‌های مختلف شیرخوارگاه از سوی اعضای دبیرخانه و به صورت داوطلبانه در حال انجام است.

فروغ افشاری افزود: در اجرای این پروژه ۲۰ داوطلب به صورت مستمر و ۲۰ داوطلب نیز به صورت مشارکتی همکاری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه بازپیرایی محیط کودکان تاثیر به سزایی در روحیه آنان دارد گفت: استفاده از طراحی‌های جذاب کودکانه، رنگ‌های شاد مبتنی بر روانشناسی کودک با هدف شاد کردن کودکان حاضر در این مرکز از مهمترین رویکردهای بازپیرایی محیط شیرخوارگاه است که از سه شنبه گذشته آغاز و تا سه شنبه آینده( ۲۹ مرداد) ادامه دارد.

افشاری با اشاره به سابقه دبیرخانه دانشجویی و جوانان شهرداری تهران گفت: دبیرخانه از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را با عضویت دانشجویان رشته‌های مختلف آغاز کرده است. دانشجویان عضو این تشکل تلاش می‌کنند با استفاده از توانمندی‌های فردی و دانش خود گام موثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی، جلب مشارکت‌های مردمی و بهبود کیفیت زندگی کودکان آسیب دیده و افراد کم توان در معرض آسیب بردارند.  

اکنون ۳ هزار دانشجو از دانشجویان دانشگاه‌های مختلف پایتخت عضو دبیرخانه دانشجویی و جوانان شهرداری تهران هستند.

کد خبر 451771

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha