جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: شبکه نمایش در عید غدیر با گرامیداشت عزت‌الله انتظامی و مرور آثار جواد رضویان همراه خواهد بود.

سريال

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه نمایش، این شبکه که از شنبه هفته گذشته به مناسبت ایام عید سعید قربان تا غدیر، فیلم‌های سینمایی جدید را در نظر گرفته بود، این هفته نیز با مرور آثار جواد رضویان و یادبود نخستین سالگرد عزت الله انتظامی معروف به «آقای بازیگر»، همراه خواهد بود. شبکه نمایش ساعت ۱۷ روز شنبه ۲۶ مرداد ماه  نسخه اصلاح شده و با کیفیت فیلم «خانه خلوت» را پخش می کند. «خانه خلوت» به کارگردانی مهدی صباغ زاده محصول ۱۳۷۰ با بازیگری عزت الله انتظامی و نیکو خردمند است. این فیلم در دهمین دوره جشنواره فیلم فجر در چندین رشته نامزد دریافت جایزه شده بوده و سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه و لوح تقدیر بهترین بازیگر نقش اول و دوم مرد را از آن خود ساخته‌است.

همچنین این هفته از شبکه نمایش در بخش مرور پرونده کاری بازیگران، فیلم هایی از «جواد رضویان»، بازیگر سینمای کمدی پخش خواهد شد.

فیلم های سینمایی دلداده، به روح پدرم، اخلاقتو خوب کن، شاخه گلی برای عروس، ده رقمی، لیمو ترش و اخراجی ها ۲ آثاری هستند که با بازیگری رضویان، به ترتیب از شنبه ۲۶ مرداد ماه تا جمعه اول شهریور، ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش شده و ساعت ۳ بامداد و ۸ صبح روز بعد بازپخش می شوند.

 در بخش فیلم‌های جدید ساعت ۲۳ این هفته فیلم جدید تانک‌ها محصول ۲۰۱۸ روسیه که فیلمی اکشن و جنگی به کارگردانی کیم دروژینین است، در تاریخ شنبه ۲۶ مرداد و فیلم سینمایی آسمان خراش محصول ۲۰۱۸ که در سبک اکشن و ماجرایی به کارگردانی راوسون مارشال تربر است، دوشنبه ۲۸ مرداد  از این شبکه پخش خواهند شد.

کد خبر 451745

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha