همشهری آنلاین: عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اعلام بررسی طرح تربیت جنسی در شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: عموم اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی تایید کردند که کشور در زمینه آموزش تربیت جنسی در مدارس دچار خلاء است.

شوراي عالي انقلاب فرهنگي

حمیدرضا طیبی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رییس جهاد دانشگاهی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره ارائه طرح تربیت جنسی در شورای عالی انقلاب فرهنگی که از سوی آموزش و پرورش مطرح شده است، گفت: تا جایی که به یاد دارم این طرح در شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح شد؛ عموم اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی تایید کردند که کشور در این زمینه دچار خلاء است. در واقع کشور چه از لحاظ آموزشی و چه به لحاظ مکتوب خلاءهایی در زمینه تربیت جنسی دارد که حتما باید روی آن کار شود.

وی ادامه داد: در همه مقاطع از پیش دبستان گرفته تا دبستان و دبیرستان باید روی مساله تربیت جنسی کار کنند. از این رو قرار شد کارگروهی از وزارت خانه‌ها و سازمان‌های مرتبط تشکیل شود تا به طور کاملا جدی روی این موضوع کار کنند. فکر نمی‌کنم نتیجه کار این کارگروه به شورا آمده باشد، ولی کلیت بحث را همه قبول دارند. در واقع همه تایید کردند که باید در این خصوص در سطح کشور کارهای خوبی انجام و همچنین آموزش لازم به فرزندان در مقاطع مختلف داده شود.

کد خبر 451613

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha