سه‌شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: لیونل مسی در تماس با نیمار از او خواست که از پیوستن به رئال خودداری کرده و بار دیگر به بارسلونا بازگردد.

نيمار مسي

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، لیونل مسی وارد جریان امضای قرارداد نیمار شد. مهاجم بارسلونا دوست ندارد دوستش در رئال مادرید بازی کند. به همین خاطر در آخرین ساعات با مهاجم پاری سن ژرمن تماس گرفت تا این بازیکن با رئال مادرید به توافق نرسد و به بارسا برگردد.

رابطه مسی و نیمار خیلی خوب است و بارها در مقاطع مختلف آن را نشان داده‌اند. آن دو به همراه لوییس سوارس (دیگر دوست نیمار) خط حمله بارسلونا را تشکیل داده بودند که توانست موفقیت‌های زیادی کسب کند.

رابطه این دو بازیکن فراتر از ورزش است. احترام و تحسین هر یک به دیگری دیده می‌شود. نیمار همیشه اعلام کرده در کنار مهاجم آرژانتینی پیشرفت کرده است. مسی دو سال پیش تمام تلاشش را کرد تا بازیکن برزیلی بارسا را ترک نکند. او همیشه اعلام کرده که دوست دارد نیمار دوباره برای آبی‌اناری‌ها بازی کند. کاپیتان بارسلونا این موضوع را پشت تلفن یادآوری کرد. آنها با هم دوست هستند و مهاجم برزیلی دوست دارد دوباره در کنار مسی به تمرین بپردازد.

ستاره آرژانتینی فراتر از یک کاپیتان ساده برای بارساست. نظرات و علایقش در تصمیمات تاثیر می‌گذارند. او  عقایدش را برای عموم مطرح کرد تا خوسپ ماریا بارتومئو شرایط را به نحوی فراهم کند که مهاجم بارسا احساس راحتی کند. همچنین مانند دیگر بازیکنان آبی اناری از ادامه حضور ارنستو والورده در تیم حمایت کرد.

در رابطه با نیمار و آینده این بازیکن شرایط سخت‌تر است. آنها می توانند بازیکنی که دوستان زیادی در تیم  دارد را وارد بارسا کنند. تمایل مسی به بازگشت مهاجم برزیلی در پاسخ بازیکنان به والورده هم دیده می‌شود. درخواست کاپیتان بارسلونا برای بازگشت نیمار کاملا آشکار است چون همه می‌دانند او در کنار مهاجم برزیلی و سوارس خوشحال‌تر است. این رضایت بهترین تضمین برای موفقیت تیم کاتالانی است.

تماس‌های بارسا و پاری سن ژرمن نشان دهنده این است که رابطه بدی میادن دو باشگاه وجود دارد. مدیران باشگاه کاتالانی خواهان بازگشت نیمار به نوکمپ هستند اما تیم فرانسوی می‌خواهد مهاجمش پیراهن سفیدپوشان را بر تن کند و به همین خاطر پیشنهادهای آبی‌اناری‌ها را نمی‌پذیرد.

هواداران متعصب پاری سن ژرمن خشم خود را از رفتارهای اخیر نیمار نشان دادند. ناصر الخلیفی باید مسیر را برای خروج مهاجم برزیلی باز کند. اعتماد در رئال مادرید از بین نرفته است اما برای باشگاه فروش گرت بیل، خامس رودریگس و ماریانو در اولویت قرار دارد. مادرید اتفاق‌های پیرامون نیمار را در نظر دارد تا اگر شرایط خوب باشد با این بازیکن قرارداد امضا کند.

کد خبر 451458

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha